تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819225374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو اهل سنت هیات رئیسه مجلس: امیدوارم فضای هیات رئیسه بدون توجه به قومیت و مذهب بازهم تکرار شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عضو اهل سنت هیات رئیسه مجلس: امیدوارم فضای هیات رئیسه بدون توجه به قومیت و مذهب بازهم تکرار شود
نگاه نمایندگان یک نگاه توسعه یافته است که به بنده ضمن سوابقی که قبل از مجلس و اکنون دارم رای دادند، امیدوارم بتوانیم این اعتماد را به نیکی پاسخ دهیم و به نحوی عمل کنیم که فضای موجود در آینده نیز تکرار شود.
محمدقسیم عثمانی نماینده مجلس دهم در گفتگو با نامه نیوز در خصوص ترکیب هئیت رئیسه مجلس دهم، گفت: معتقدم این ترکیب، ترکیب نسبتا مناسبی است و در اولین انتخاب نمایندگان مجلس دهم یک نشانه‌های مثبت در انتخاب هئیت رئیسه دیدیم که خود جای تشکر دارد.


اولین نماینده اهل سنت در هئیت رئیسه ادامه داد: در انتخاب بنده باید اول از نظام تشکرکرد که تمامی تلاشش این است که قدرت و امکانات در سطح کشور به صورت عادلانه تقسیم شود. چنین ظرفیتی که برای ما اهل سنت وجود دارد نگاه توسعه یافته‌ی نظام است که تمام قومیت‍ها و ادیان و مذاهب در قدرت و در کنار یکدیگر حضور دارند.

عثمانی با بیان اینکه نگاه قانون اساسی کشور و رهبری این فضا را ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می‌دهد که همه باید با شایسته سالاری و متناسب با تخصص و توان در مسئولیت‌های مختلف قرار بگیرند.

وی با تشکر از نمایندگان مجلس دهم به دلیل انتخاب وی به عنوان یک نماینده اهل سنت در هئیت رئیسه، تصریح کرد: نگاه نمایندگان یک نگاه توسعه یافته است که به بنده ضمن سوابقی که قبل از مجلس و اکنون دارم رای دادند، امیدوارم بتوانیم این اعتماد را به نیکی پاسخ دهیم و به نحوی عمل کنیم که فضای موجود در آینده نیز تکرار شود.

این استاد دانشگاه ادامه داد: همه اقوام و حتی اقلیت‌های دینی در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند و این‌ها جز دستاوردهای نظام است که مهمترین ویژگی‌اش اعطای فرصت برابر به همه است؛ امیدواریم این اعتماد و برابری در همه سطوح به افراد توانمند و کارآمد داده شود، بدون توجه به قوم و نژاد و مذهب.

نماینده مجالس هشتم، نهم و دهم با اشاره به اینکه باید پاسخگوی این اعتماد بود، خاطرنشان کرد: در مجلس دهم همان برنامه‌های پیش رو و مشخص را ادامه می‌دهیم و وحدت و همگرایی حول و محور نظام  مهمترین برنامه مجلس است.  





۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن