تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813201120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرد ژله‌اي در ملأ عام اعدام شد‌


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مرد ژله‌اي در ملأ عام اعدام شد‌
امين. د، متجاوز معروف به مرد ژله‌اي و مرد متجاوز ديگري به نام مجتبي. گ صبح ديروز در بلوار دولت شيراز در ملأ عام اعدام شدند. حكم اعدام مرد ژله‌اي به اتهام افساد في‌الارض و آزار و اذيت صد زن قرار بود صبح پنج‌شنبه گذشته در ملأ عام اجرا شود كه به دلايل امنيتي به تعويق افتاده بود.
به گزارش خبرنگار ما، در دو سال گذشته، چندين بار گزارش شده بود كه فردي با ورود به منازل مردم در منطقه‌ كوشك جنوب شيراز، با شيوه‌اي خاص پس از آزار و اذيت طعمه‌هايش فرار ‌كرده است. اين شخص دو سال دستگاه‌هاي امنيتي و پليس‌هاي تخصصي استان فارس را مشغول كرده بود، اما هر بار بدون برجاگذاشتن هيچ ردي از محل حادثه متواري مي‌شد. متهم از ١٢ شب تا ٥:٣٠ بامداد پنهاني وارد منازل مردم مي‌شد و اعمال شوم خود را اجرا مي‌كرد.

 بعد از به دست آمدن فيلم دوربين مداربسته از خانه يكي از شكات، متهم با تطبيق آزمايش دي‌ان‌اي و گروه خوني و ديگر آثار به‌ جاي ‌مانده از صحنه جرم، از جمله لباس، نمونه خون‌هاي اخذ شده در آزمايشگاه ژنتيك شناسايي شد. بررسي لباس به جا مانده متهم در يكي از صحنه‌هاي جرم نشان داد، متهم آن را به خشكشويي برده و نام خانوادگي او روي لباس قرار داشته است. تحقيقات روي اين نام متمركز شد كه كارآگاهان دريافتند با ١٥ ‌هزار نفر فاميل مورد نظر مواجه هستند. با بررسي تك‌تك اين افراد، تيم جنايي به پسر ٢٠ساله‌اي به نام امين رسيدند و هفتم شهريور سال ٩٤ او را دستگير كردند.
 
متهم در جريان بازجويي‌هاي فني و پليسي اعتراف كرد در صد مورد ورود به خانه‌ها، ٢٣ مورد از طعمه‌هاي خود را آزار و اذيت كرده است. پس از رسيدگي و براساس حكم اوليه دادگاه انقلاب شيراز، متهم مفسدفي‌الارض شناخته و به اعدام محكوم شد. اين حكم پس از تأييد در ديوان قرار بود صبح پنج‌شنبه در ملأعام اجرا شود، اما اجراي حكم به تعويق افتاد تا اينكه صبح ديروز در ملأ عام اجرا شد. همچنين متجاوز به عنف ديگري به نام مجتبي.گ كه همراه مرد ژله‌اي به دار مجازات آويخته شد به اتهام ارتكاب زناي به عنف پيش از اقدام به قتل طعمه خود، از سوي شعبه يك دادگاه كيفري يك استان به اعدام در ملأ عام محكوم شده بود.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن