تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819621384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اندیشه‌های امام خمینی باید به نسل سوم انقلاب بازگو شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اندیشه‌های امام خمینی باید به نسل سوم انقلاب بازگو شود
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: جهان شمول بودن انقلاب اسلامی، عدالت خواهی و حمایت از محرومان بایستی بار دیگر باید بازگو و تبیین شود.

اندیشه‌های امام خمینی باید به نسل سوم انقلاب بازگو شود
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز صبح امروز (13 خرداد ماه) در نشست خبری خود ضمن گرامی داشت فرا رسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به لزوم معرفی اندیشه‌ های بنیان گذار جمهوری اسلامی به نسل سوم انقلاب، اظهار داشت: امام خمینی یک شخصیت کم نظیر به لحاظ ابعاد مختلف علمی بودند. 


مصباحی مقدم ادامه داد: شخصیت سیاسی، مدیریت و رهبری امام خمینی به گونه‌ای بود که قدرت‌های جهان به حیرت افتادند و حتی رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرد که حضرت امام توانسته نقشه‌های او را نقش بر آب کند.


وی اضافه کرد:  راه و پیام امام از جمله اسلام محمدی و تفاوت آن با اسلام آمریکایی، جهان شمول بودن انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی،  عدالت خواهی و حمایت از محرومان بایستی بار دیگر بازگو و تبیین شود.


حجت الاسلام مصباحی مقدم در ادامه ضمن گرامی داشت فرا رسیدن سالگرد قیام خونین 15 خرداد ابراز کرد: برخی انقلاب مشروطه یا ملی شدن صنعت نفت را سرآغاز انقلاب اسلامی می‌دانستند، اما حضرت امام نقطه عطف انقلاب اسلامی و سرآغاز قیام ملت ایران را در مبارزه با رژیم شاه و استکبار جهانی را، قیام 15 خرداد سال 1342 می‌دانستند.


وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به کار شکنی مسئولان آل سعود در تامین امنیت حجاج ایرانی گفت: آل سعود امروز مصداق بارز کسانی است که راه خدا را می‌بندد. اتفاقاتی نظیر سقوط جرثقیل در مسجد حرام و به شهادت رسیدن بیش از 7 هزار نفر از حجاج در سال گذشته نشان داد که آل سعود شایستگی اداره حرمین شرفین و برقراری امنیت برای حجاج را ندارد.


مصباحی مقدم در ادامه با بیان اینکه آل سعود به جای عذر خواهی با لجاجت روی مواضع باطل خود تاکید می‌کند، تصریح کرد: دولت عربستان هیچ تعهدی برای تامین امنیت حجاج نداده است و ما برای حجاج ایرانی نگران هستیم. نه سفارت و نه کنسول گری داریم که برای امنیت حجاجمان کاری کند.


سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: دولت عربستان حتی اجازه نمی‌دهد که در بعثه مقام معظم رهبری و کاروان‌ها، پرچم ایران نصب شود؛ در این صورت حجاج ایرانی چگونه می‌توانند کاروان‌های خود را پیدا کنند.


مصباحی مقدم با بیان اینکه علما و مراجع تقلید فرموده‌اند که در صورت تامین نشدن امنیت حجاج، لازم نیست از ایران حجاجی به مکه اعزام شود، گفت:  قرآن، سرزمین وحی را متعلق به همه می‌داند. سرزمین وحی اختصاص به قوم و قدرتی ندارد و هیچ کس نمی‌تواند در این سرزمین ادعای جایگاه ویژه کند؛ پس چطور آل سعود به خود این اجازه را می‌دهد که اعمال قدرت کرده و با سیاست‌های ناهنجار خود، به ملت‌ها امر و نهی کند.


در حال تکمیل/






۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن