تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818841668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هم‌نشینی سیدحسن خمینی با مهمانان خارجی در همایش گفتمان سیاسی امام (ره)


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: هم‌نشینی سیدحسن خمینی با مهمانان خارجی در همایش گفتمان سیاسی امام (ره) سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - صبح امروز همایش بین‌المللی «گفتمان اسلام سیاسی امام خمینی (ره) و جهان معاصر» در مرکز همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی با حضور سیدحسن خمینی یادگار امام برگزار شد.
همایش بین‌المللی «گفتمان اسلام سیاسی امام خمینی (ره) و جهان معاصر» یادگار امام در همایش بین‌المللی «گفتمان اسلام سیاسی امام خمینی (ره) و جهان معاصر» حضور یافت.


همایش بین‌المللی «گفتمان اسلام سیاسی امام خمینی (ره) و جهان معاصر» این همایش با همکاری مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره)، دانشگاه آزاد اسلامی ، موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام (ره) و سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.


همایش بین‌المللی «گفتمان اسلام سیاسی امام خمینی (ره) و جهان معاصر» حضور مهمانان خارجی در همایش گفتمان سیاسی امام خمینی


همایش بین‌المللی «گفتمان اسلام سیاسی امام خمینی (ره) و جهان معاصر» محسن هاشمی نیز به عنوان یکی از مدیران ارشد دانشگاه آزاد در این همایش حضور داشت.


همایش بین‌المللی «گفتمان اسلام سیاسی امام خمینی (ره) و جهان معاصر» یادگار امام (ره) در این مراسم گفت: هیچ کدام از رهبران انقلاب اسلامی متحجر نبودند؛ چرا که متحجرین پیش از انقلاب مبارزه را حرام می‌دانستند.


همایش بین المللی «گفتمان اسلام سیاسی امام خمینی (ره) و جهان معاصر» همایش بین المللی «گفتمان اسلام سیاسی امام خمینی (ره) و جهان معاصر»


همایش بین المللی «گفتمان اسلام سیاسی امام خمینی (ره) و جهان معاصر» سیدحسن خمینی گفت: جامعه اسلامی امروز درگیر یکی از سخت‌ترین دوران‌های تاریخی خود شده است و آیندگان از این مقطع به عنوان یکی از دوران‌های تلخ جهان اسلام یاد خواهند کرد


همایش بین‌المللی «گفتمان اسلام سیاسی امام خمینی (ره) و جهان معاصر» مسئولان کتابخانه ملی و دانشگاه آزاد در این همایش سیدحسن خمینی را همراهی کردند.


همایش بین‌المللی «گفتمان اسلام سیاسی امام خمینی (ره) و جهان معاصر» گفتگوی صالحی امیری رییس کتابخانه ملی با یادگار امام


همایش بین‌المللی «گفتمان اسلام سیاسی امام خمینی (ره) و جهان معاصر» سیدحسن خمینی گفت امروز عده‌ای از متحجران قبل از انقلاب که مبارزه را حرام می دانستند سردمداران اندیشه‌ای شده‌ و دیگران را به محاکمه می‌کشانند و معیار تشخیص حق از باطل شده‌اند.


همایش بین‌المللی «گفتمان اسلام سیاسی امام خمینی (ره) و جهان معاصر» همایش بین‌المللی «گفتمان اسلام سیاسی امام خمینی (ره) و جهان معاصر»


همایش بین‌المللی «گفتمان اسلام سیاسی امام خمینی (ره) و جهان معاصر»




    عکس‌ها از: زاوش محمدی/ خبرآنلاين 27216

کلید واژه ها: سید حسن خمینی - امام خمینی(ره) -




چهارشنبه 12 خرداد 1395 - 11:25:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن