تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801775635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهیم نکو: دولت آثار برجام را نمایان کند؛ مخالفان با انتقاد از برجام به سود احمدی نژاد تبلیغ می‌کنند/ می‌خواهند جامعه را از دولت دلزده کنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ابراهیم نکو: دولت آثار برجام را نمایان کند؛ مخالفان با انتقاد از برجام به سود احمدی نژاد تبلیغ می‌کنند/ می‌خواهند جامعه را از دولت دلزده کنند
یک نماینده مجلس می گوید برای برجام باید برنامه ریزی‌های درستی صورت بگیرد و تا بتواند از ظرفیت‌های ایجاد شده مشکلات جامعه را حل و فصل کند و به نوعی تاریخ را رو به جلو ببرد.
ابراهیم نکو عضو کنمیسیون اقتصادی مجلس نهم در گفت‌وگو با نامه نیوز در خصوص سخنان اخیر مخالفان برجام ،گفت: این سخنان که می‌گویند برجام دستاوردی نداشته، کاملا مغرضانه است و در صدد شکست دادن و به بن بست رساندن برجام هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی در تلاش هستند که سدی در مقابل پیشرفت برجام ایجاد کنند و برای این موضوع هر کاری می کنند.

ابراهیم نکو با بیان اینکه بنا نبود برجام یک شبه مشکلات را حل کند، خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات به دنبال تحریم‌ها ظالمانه به وجود آمد و برجام هم به تنهایی حلال مشکلات نخواهد بود.برای برجام باید برنامه ریزی‌های درستی صورت بگیرد و تا بتواند از ظرفیت‌های ایجاد شده مشکلات جامعه را حل و فصل کند و به نوعی تاریخ را رو به جلو ببرد.
 
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه از دستاوردها برجام می‌توان به خود برجام اشاره کرد، گفت: برجام یک امید را در دل مردم  و جامعه به وجود آورده است و همه منتظر سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای رونق گرفتن اقتصاد کشور هستند.ضمن اینکه ما شاهد حضور مقامات و سرمایه گذاران عالی رتبه کشورهای اروپای در کشورمان نیز هستیم.

نکو با بیان اینکه اگر این سنگ اندازی‌ها از سوی مخالفان نباشد شاهد موفقیت برجام خواهیم بود، تصریح کرد: البته این افراد پیشرفت‌های قابل توجه مارا در حوزه‌های دیگر نادیده می‌گیرند. امروز باید کمک کرد تا برجام آثار خود را در جامعه نشان دهد و ملموس تر شود.

وی افزود:  من با این قسمت از سخنان مخالفین موافق هستم که تا برجام در اشتغال و زندگی و معیشت مردم خود را نشان دهد موفیقتش کمتر است. مجلس و دولت سعی کنند با برنامه و طرح‌های مناسب مشکلات مردم را حل کنند و رضایت جامعه را کسب کنند.

نکو با اشاره به این که احمدی نژاد حتما برای انتخابات 96 حضور پیدا خواهد کرد، یادآورد شد: احمدی نژاد  و یارانش در وهله اول تلاش خواهند کرد در انتخابات ثبت نام کنند و نشانه‌ها حکایت از این دارد که ایشان بی رغبت برای حضور در عرصه نیستند.

وی ادامه داد: مسلما با تاکتیک‌هایی که بلد هستند و با انتقاد از برجام در نزدیکی انتخابات سعی دارند که مردم را با خود همراه کنند.

نماینده مجلس نهم  افزود: مثلا وعده یارانه 250 هزار تومنی را داده بودند  و می‌خواستند جو جامعه را به سمت خود ببرند و رای سازی کنند که این یک فاجعه است.

ابراهیم نکو با بیان اینکه مخالفان می‌خواهند جامعه را از دولت دلزده کنند، گفت: این دلزدگی در انتخابات نهایتا به نفع احمدی نژاد و یا افرادی مانند وی خواهد شد.

وی افزود: نباید برخی از نقدها را نادیده گرفت، دولت نیز باید به این نقدها دقت و توجه داشته باشد؛ تا مشکلات برطرف شود.

نکو با اشاره به این موضع که متاسفانه جامعه در موضوع انتخاباتی هنوز با مشکلاتی روبه رواست، خاطرنشان کرد: تا کنون نتوانسته ایم در خصوص نامزدهای که برای ریاست کاندید می‌شوند نگذاریم شعارهای را بدهند که از واقعیت دور است یا امکان پذیر نیست و درصورت امکان پذیری کشور را دچار بحران می‌کند.





۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن