تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819475607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری عامل جنایت در جلسه صلح و سازش


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری:
دستگیری عامل جنایت در جلسه صلح و سازش

- قاتل فراری که در جریان جلسه صلح و سازش بین ۲ خانواده مردی را که قصد میانجیگری داشت به قتل رسانده بود بعد از ۱۱ ماه فرار سرانجام دستگیر شد.
شامگاه 18تیرماه سال گذشته مرد جوانی به نام ایمان برای میانجیگری در اختلافات اعضای 2خانواده به روستای خضرآباد از توابع عنبرآباد در استان کرمان رفت اما یکی از نزدیکان صاحبخانه با حرف هایش مانع صلح و سازش بین 2خانواده می شد. به همین دلیل ایمان به وی اعتراض کرد اما مرد خشن ناگهان از جیبش یک قبضه کلت کمری بیرون کشید و به سوی ایمان شلیک کرد. با وجود انتقال مرد جوان به مرکز درمانی، او یک روز بعد جان خود را از دست داد. به دنبال این جنایت تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری که از اشرار منطقه بود آغاز شد اما قاتل فراری به محل نامعلومی فرار کرده بود. در این مدت فیلم هایی از قاتل فراری منتشر شد که او در این تصاویر قدرت نمایی می کرد. با وجود این تجسس ها برای شناسایی مخفیگاه وی ادامه یافت تا اینکه شامگاه یکشنبه مأموران اداره کل اطلاعات استان کرمان به اطلاعاتی درباره مخفیگاه مرد تحت تعقیب دست یافتند اما در ادامه معلوم شد او که از تحت تعقیب بودنش مطلع شده بود پیاده و از طریق منطقه ای کوهستانی به سوی شهرستان میناب گریخته است. در چنین شرایطی تعقیب و گریز آغاز شد و سرانجام مأموران توانستند وی را همراه با دو نفر دیگر در نزدیکی میناب دستگیر کنند. براساس این گزارش متهم در بازداشت به سر می برد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.
[ مشاهده متن کامل خبر دستگیری عامل جنایت در جلسه صلح و سازش در همشهری آنلاین ]

دستگیری عامل جنایت در جلسه صلح و سازش






چهارشنبه ، ۱۲خرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن