تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816699443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگاران: وضعیت اشتغال خالص ایجاد شده در گذشته نزدیک صفر بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگاران: وضعیت اشتغال خالص ایجاد شده در گذشته نزدیک صفر بوده است استان‌ها > آذربایجان غربی - دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری با خبرنگاران آذربایجان غربی گفت: وضعیت اشتغال ایجاد شده در گذشته بسیار ضعیف بوده طوری که روند اشتغال خالص ایجاد شده نزدیک به صفر بوده است.
نشست رئیس جمهور با خبرنگاران آذربایجان غربی عکاس: مریم ساعی کیا


نشست رئیس جمهور با خبرنگاران آذربایجان غربی عکاس: مریم ساعی کیا


نشست رئیس جمهور با خبرنگاران آذربایجان غربی عکاس: مریم ساعی کیا


نشست رئیس جمهور با خبرنگاران آذربایجان غربی عکاس: مریم ساعی کیا


نشست رئیس جمهور با خبرنگاران آذربایجان غربی عکاس: مریم ساعی کیا


نشست رئیس جمهور با خبرنگاران آذربایجان غربی عکاس: مریم ساعی کیا


نشست رئیس جمهور با خبرنگاران آذربایجان غربی عکاس: مریم ساعی کیا


نشست رئیس جمهور با خبرنگاران آذربایجان غربی عکاس: مریم ساعی کیا


نشست رئیس جمهور با خبرنگاران آذربایجان غربی عکاس: مریم ساعی کیا


نشست رئیس جمهور با خبرنگاران آذربایجان غربی عکاس: مریم ساعی کیا




    به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بسیار خوشحالم که در ایام ماه شعبان و در آستانه ماه رمضان در استان آذربایجان غربی هستم.
وی ضمن تشکر از مردم ارومیه و مهاباد بابت استقبال افزود: مردم غیور آذربایجان غربی با وحدت و همزیستی مسالمت آمیزی که در کنار یکدیگر دارند، انسجام مثال زدنی در استان دارند.
رئیس جمهور تصریح کرد: گزارشی که دیروز در شورای اداری از وضع دریاچه ارومیه داده شد باعث مسرت و خوشحالی برای دولت بود که وضعیت احیای دریاچه ارومیه موفقیت آمیز بوده و شاهد افزایش تراز آب دریاچه نسبت به سال های گذشته هستیم.
روحانی گفت: با افتتاح پتروشیمی مهاباد شاهد روند مناسبی برای صنعتی شدن استان آذربایجان غربی هستیم و تلاش دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی و صنعتی استان و منطقه است.
وی افزود: دولت یازدهم در تلاش است سرمایه گذاری عظیمی در زمینه آب و کشاورزی داشته باشد ضمن اینکه این طرح ها نه فقط در آذربایجان غربی بلکه در کل کشور خواهد بود.
رئیس جمهور تصریح کرد: مدرن سازی آبیاری در بخش کشاورزی در دولت در حال انجام است که باید 28هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان تحت پوشش آبیاری مدرن قرار بگیرد.
روحانی گفت: در سفری که دولت به استان آذربایجان غربی داشت 369 طرح و پروژه مورد بهره برداری قرار گرفت ضمن اینکه 49 طرح با 949 میلیارد تومان مورد تصویب قرار گرفت که با پایان عملیات اجرایی این پروژه ها تا پایان دولت یازدهم شاهد تحول بزرگی در استان باشیم.
رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد حمایت از صادرکنندگان تصریح کرد: دولت یازدهم برنامه خود را برای تشویق صادرکنندگان با اعطای تسهیلات مناسب، اعطای مشوق های مناسب و جوایز صادراتی مد نظر قرار داده است.
وی افزود: در دولت یازدهم برای اولین بار شاهد پیشی گرفتن صادرات غیر نفتی از واردات هستیم ضمن اینکه دولت یازدهم از واحدهای تولیدی درخواست دارد 30 درصد محصولات تولیدی خود را برای صادرات در نظر بگیرند.
روحانی در پاسخ به سوال دیگری در مورد تعطیلی واحدهای تولیدی گفت: متاسفانه وضعیت واحدهای تولیدی دچار رکود و تعطیلی مناسب نیست طوری که 65 درصد این واحدها بدلیل مشکلات موجود تعطیل شده و این تعطیلی منجر به بیکاری کارگران شده است لذا دولت برای بهبود این وضعیت و کاهش فقر و بیکاری و جذب سرمایه گذاری، مبلغ 16هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی اختصاص داده است.
وی افزود: دولت همچنین تلاش دارد واحدهای دچار مشکل شده بدلیل شرایط کشور را با قسط بندی کردن دوباره بدهی هایشان به بانک ها و اعطای دوباره وام های کم بهره را دوباره فعال کند.
رئیس جمهور در مورد سوال خبرنگار دیگری در مورد برداشت نمک از دریاچه ارومیه تصریح کرد: با احیای دریاچه ارومیه و روند تثبیت آن، دولت برنامه ای برای استفاده از نمک موجود بعنوان یک منبع خدادادی و به بهره برداری رساندن آن دارد.
روحانی گفت: دولت در نشستی با ارگان های مربوطه تصمیمی برای بهره برداری از نمک موجود و حتی صادرات به برخی کشورهای همسایه خریدار این محصول دارد.
رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد وضعیت گردشگری استان و کشور تصریح کرد: آذربایجان غربی ظرفیت های بالقوه گردشگری را دارد ضمن اینکه دریاچه ارومیه بعنوان یک ظرفیت مناسب برای گردشگری سلامت به شمار می رود.
وی افزود: باید بتوانیم با اتخاذ تصمیمات و برنامه های مناسب برای جذب گردشگران داخلی و خارجی اقدام کنیم.
روحانی گفت: استان آذربایجان غربی با داشتن مردمانی مهمان نواز و وحدت و زندگی مسالمت آمیز بین اقوام مختلف استان دارد و با ایجاد راه آهن و توسعه فرودگاه ها و هتل برای جذب گردشگران اقدام کنیم.
وی افزود: دولت تصمیم دارد هتل های بسیاری به همان تعداد که تاکنون در کشور احداث شده است را طی 5 تا 6 سال آینده مورد بهره برداری قرار دهد.
رئیس جمهور تصریح کرد: ما باید با یک برنامه مدون آمار بیکاری در کشور را کاهش دهیم، هم اکنون علاوه بر ورود سالانه یک میلیون نفر به بازارکار و 5 میلیون بیکاری که در کشور داریم باید راهکاری مناسب برای ایجاد اشتغال در کشور داشته باشیم.
روحانی گفت: متاسفانه در طی 10 سال گذشته منهای 2 سالی که دولت بر سر کار بوده است اشتغال خالص ایجاد نشده و تقریبا این روند نزدیک به صفر بوده است. عکاس: مریم ساعی کیا

کلید واژه ها: استان آذربایجان غربی - حسن روحانی - اشتغال - سفرهای استانی دولت -




سه شنبه 11 خرداد 1395 - 17:55:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن