تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819828866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکثریت لیست امید به لاریجانی رای دادند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 اکثریت لیست امید به لاریجانی رای دادند
اکثریت لیست امید به لاریجانی رای دادند منتخب مردم بوکان در مجلس دهم تاکید کرد که خیلی از کسانی که در لیست امید بودند به علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس رأی دادند.



به گزارش فرهنگ نیوز،محمد قسیم عثمانی منتخب مردم بوکان در مجلس دهم ، درباره ترکیب هیئت رئیسه موقت مجلس دهم، گفت: نتیجه‌ انتخابات هیئت رئیسه موقت خوب و قابل دفاع است. ما بدنبال تعامل برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه بودیم که این اتفاق نیفتاد اما به نظرم در این اتفاق خیلی‌ها به درک درستی از فضای مجلس رسیدند.

وی افزود: خیلی از کسانی که در لیست امید بودند به آقای لاریجانی رأی داند. آنها بهبود روند اصلاح‌طلبی را از کانال ایشان پیش بردند تا اینکه با آقای عارف هم‌مسیر شوند.

عثمانی اولویت‌های اصلی مجلس دهم را اجرای اقتصاد مقاومتی، اشتغال جوانان و حقوق شهروندی برشمرد و عنوان کرد که وضعیت نامطلوب کشور در حوزه اقتصادی باید سریعاً بهبود یابد.

وی با اشاره به اقدامات خصمانه اخیر امریکا علیه ایران، اظهار کرد: امریکا کشوری است که هر آنچه ما در مقابلش کوتاه بیائیم آنها دو قدم جلوتر می‌آیند و حتی یک تنه می‌زنند. آنها با ظلم و فشار منافع خود را در سطح جهان پیش می‌برند.

منتخب مردم بوکان در مجلس دهم افزود: دستگاه دیپلماسی کشور باید با رویکرد انقلابی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، راه عقلانی را در این مسیر پیش ببرد و اجازه دخالت و دست درازی امریکاییها را ندهد. آنها با «لباس زیبا، صورت اصلاح شده و کروات رنگی» به شما رخ نشان می‌دهند در حالی که درونشان بغض و دشمنی است.
 

منبع: تسنیم


95/3/11 - 09:03 - 2016-5-31 09:03:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن