تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820243903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذوالفقاری: انتخابات مجلس دهم تبلور واقعی مدیریت پدیده‌های سیاسی بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ذوالفقاری: انتخابات مجلس دهم تبلور واقعی مدیریت پدیده‌های سیاسی بود
معاون امنیتی و انتظامی وزیرکشور گفت: پیشرفت و اقتدار کشور در گرو تأمین امنیت است و رابطه دو سویه ای بین تأمین امنیت و پیشرفت در عرصه های سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی وجود دارد.

///////
به گزارش حوزه وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور امروز در همایش معاونان سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور گفت: انتخابات مجلس دهم تبلور واقعیِ قانونگرائی ، عقلانیت و مدیریت پدیده های سیاسی و اجتماعی بود و شایسته است که از این دستاورد بزرگ برای آینده استفاده کنیم.



معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به تمکین از قانون از سوی همه مسئولان برگزاری انتخابات، گروه های سیاسی و نامزدهای انتخاباتی در برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری افزود: رعایت قانون از سوی همه طرف های حاضر در انتخابات موجب شد علیرغم وجود برخی زمینه ها، هیچ گونه تنشی در کشور ایجاد نشود و به امنیت هیچ خدشه ای وارد نگردد.


ذوالفقاری با تأکید بر لزوم رعایت قانون در تمام امور کشور گفت: در عین حال باید تلاش شود در حوزه های مختلف اجماع ایجاد شود تا در اجرای قانونی کارها با مشکلات کمتری مواجه شویم.


وی به رابطه دو سویه امنیت و مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت : اگر شرایط لازم در تمام زمینه ها وجود نداشته باشد امنیت خدشه دار می شود و در عین حال وجود امنیت نیز زمینه ساز پیشرفت در تمام موضوعات سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی است.





۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن