تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815595123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل در كابل، انتقام در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قتل در كابل، انتقام در تهران
سناريوي دروغين دو مرد افغاني براي فراري دادن هموطن قاتلشان به افغانستان رنگ باخت و متهم بازداشت شد و توضيح داد كه چگونه براي انتقام مرتكب جنايت شده است.


به گزارش خبرنگار ما، ساعت 7 و 30 دقيقه صبح روز يك‌شنبه، نهم خردادماه بود كه قاضی مرادی بازپرس ويژه قتل تهران از مرگ مشكوك مردي افغان به نام عبدالباري در بيمارستان با خبر شد و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. تحقيقات حكايت از اين داشت كه مرد 22 ساله با ضربه چاقو هدف قرار گرفته و بعد از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داده است.  جواني افغاني كه مقتول را به بيمارستان منتقل كرده بود، خودش را اسلام معرفي كرد و گفت كه برادر مقتول است. او گفت من كارگر ساختماني هستم و خانه‌مان در محله فلاح است. ساعت يك بامداد بود كه عبدالباري تماس گرفت و گفت كه پشت در خانه‌مان است. وقتي مقابل در خانه رفتم با پيكر نيمه‌جانش مواجه شدم و او را به بيمارستان منتقل كردم كه پزشكان گفتند كه فوت شده است. همسر اسلام هم در تحقيقات حرف‌هاي شوهرش را تأييد كرد.

در بررسي‌هاي بعدي مشخص شد كه مقتول كارگر مغازه مرغ‌فروشي در سه راه آذري است. صاحب مغازه وقتي مورد تحقيق قرار گرفت، گفت ساعت 9 و 30 دقيقه شب هشتم خردادماه بود كه پسرعموي مقتول كه ذبيح نام دارد به در مغازه آمد و با هم از آنجا رفتند. بعد از آن ديگر از او خبر نداشتم تا اينكه گفتند فوت شده است.  كارآگاهان در تحقيقات ميداني متوجه شدند كه مقتول همراه چند افغاني ديگر در خانه‌اي اجاره‌اي در فلاح زندگي مي‌كند. وقتي كارآگاهان قدم به داخل خانه گذاشتند، متوجه آثار درگيري داخل خانه شدند. آنها همچنين متوجه شدند كه ذبيح هم با مقتول همخانه بوده است و او اين ماجرا را از پليس مخفي كرده بود. يكي ديگر از همخانه‌ها مردي به نام ضياء‌الدين بود كه به طور مرموزي ناپديد شده بود. با به دست آمدن اين اطلاعات بود كه تيم جنايي متوجه شد حادثه قتل در اين خانه اتفاق افتاده و اسلام با طرح سناريوي دروغين قصد انحراف در جريان تحقيقات پليس را داشته است.  بعد از آن بود كه اسلام و ذبيح بار ديگر مورد تحقيق قرار گرفتند و مشخص شد كه اسلام هيچ نسبتي با مقتول ندارد و به دروغ خودش را برادر وي معرفي كرده است.  ذبيح گفت: حقيقت اين است كه حادثه قتل داخل خانه اتفاق افتاد. البته قاتل ضياء‌الدين است كه بعد از حادثه فرار كرد. من و اسلام با طرح اين نقشه سعي كرديم پليس را فريب دهيم تا قاتل فرصت كافي براي فرار به افغانستان را داشته باشد.  با به دست آمدن اين اطلاعات بود كه كارآگاهان متوجه شدند ضياءالدين قصد دارد از طريق مرز شرقي به افغانستان فرار كند. آنها محل تردد قاتل را حوالي ميدان آزادي شناسايي و صبح روز گذشته او را بازداشت كردند.  متهم در اولين بازجويي‌ها به جرمش اقرار كرد و گفت: سال قبل بود كه عموي من در جريان يك نزاع در كابل افغانستان كشته شد. عاملان حادثه هم بستگان نزديك عبدالباري بودند. وقتي براي كار به تهران آمدم و با عبدالباري همخانه شدم، تصميم گرفتم از او انتقام بگيرم. يك شب قبل از حادثه با محل كارم تسويه‌حساب كردم. نيمه شب هم مقتول را در خواب به قتل رساندم و فرار كردم.

سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات پرونده در مراحل مقدماتي قرار دارد و متهم اصلي پرونده به اتهام ارتكاب قتل با قرار بازداشت موقت و دو متهم ديگر پرونده نيز به اتهام ارائه اظهارات كذب و ايجاد انحراف در مسير تحقيقات و با صدور قرار قانوني بازداشت هستند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن