تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820991787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکل دهی و تقویت تکفیری ها سلاح جدید استعمار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ولایتی در دیدار جمعی از شخصیت ها و علمای اهل سنت اندونزی: شکل دهی و تقویت تکفیری ها سلاح جدید استعمار است رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که سیاست ایران وحدت بین شیعه و سنی است، تاکید کرد: ایران از هر گونه حرکت در جهت وحدت مسلمانان حمایت می کند.
۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ خرداد ساعت 12:31

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، علی اکبر ولایتی روز دوشنبه در دیدار جمعی از شخصیت ها و علمای اهل سنت اندونزی افزود: امروز پرچم وحدت بین مسلمانان را رهبر معظم انقلاب برافراشته اند و آثارش را در دنیای اسلام می بینیم.
وی به حضور تکفیری ها در کشورهای مسلمان اشاره کرد و گفت: تقویت این گروه های تروریستی در حقیقت تلاش در جهت ایجاد تفرقه بین مسلمانان است و این به نفع استعمار است.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شکل دهی تکفیری ها و تقویت آنها سلاح جدید استعمار است.
ولایتی یادآور شد: اطلاع داریم در اندونزی علیه شیعیان تحریک هایی صورت گرفت اما خیلی زود با هوشیاری مردم این کشور توانستند بر این تفرقه انگیزی غلبه کنند و امروز فتنه تکفیری ها در اندونزی رو به کاهش است.
وی خطاب به علمای اهل سنت اندونزی گفت: حضور شما در ایران و دیگر برادران اهل سنت در جمهوری اسلامی ایران به مناست های مختلف دلیل عملی و واضحی بر وحدت بین شیعه و سنی است.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب اسلامی روابط بین ایران و اندونزی همواره رو به گسترش بوده است ، این دو کشور دشمنانی دارد که منشاء آن در کشورهای غربی و مشخصا آمریکایی ها هستند.
ولایتی اظهار داشت: آنچه که در سوریه و عراق و نقاط دیگر اتفاق افتاده به صورت تصنعی برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است.
وی تاکید کرد: خطر تکفیری ها در کل جهان اسلام از جمله در آفریقا و آسیا وجود دارد، همه جا فتنه انگیزی می کنند و بدون تردید مورد حمایت پنهان و آشکار استعمار هستند.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: توقع ما از اندونزی به عنوان بزرگ ترین کشور اسلامی و پیشگام در ایجاد نهضت عدم تعهد این است که مهم تر از گذشته در پیشبرد اهداف اسلام و مسلمانان ایفای نقش کنند 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن