تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819759621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه ما را نا امنی فراگرفته


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 منطقه ما را نا امنی فراگرفته
منطقه ما را نا امنی فراگرفته سخنرانی رئیس‌جمهور در اجتماع مردم آذربایجان‌غربی در محل ورزشگاه تختی ارومیه دقایقی پیش آغاز شد.



به گزارش فرهنگ نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش در ورزشگاه تختی ارومیه در اجتماع مردم آذربایجان‌غربی به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در بخشی از سخنانش اظهار داشت: آذربایجان غربی حراست از مرز‌های ما با 3 کشور همسایه در طول این 37 را به خوبی انجام داده است. چه در دوران جنگ تحمیلی 8 ساله و چه امروزی که منطقه ما را نا امنی فراگرفته و ایران عزیز ما سراسر امنیت و ثبات و نشاط است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: مردم ایران 2 انتخابات بزرگ را پشت سر گذاشتند. انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ حضور شکوهمند مردم در این 2 انتخابات و به‌ویژه در منطقه آذربایجان غربی نشانگر اعتماد مردم به مجریان کشور در انتخابات و وجود رقابت سالم در انتخابات در سرزمین ماست. اگر اعتماد به مجریان نباشد و اگر رقابت سالم نباشد، بی‌تردید انتخابات شکوهمند هم نخواهد بود.

وی ادامه داد: مردم ما با 62 درصد به طور متوسط در سطح کشور و 66 درصد در اذربایجان غربی پای صندوق انتخابات آمدند. بنابراین مردم عزیز سرزمین ما در این انتخابات شکوهمند آری‌هایی گفتند و نه‌هایی در این انتخابات اعلام کردند شبیه انتخابات سال 92؛ مردم ما در این انتخابات آری آن‌ها به این بود که در این سرزمین مردم خواهان بهبهود معیشت‌اند. آری مردم در این انتخابات به این بود که مردم خواهان هم‌صدایی و وحدت مسئولان برای توسعه و رونق اقتصادی سرزمین است. آری مردم به این بود که مردم در این سرزمین دنبال فرهنگ و هویت اسلامی و فرهنگ و هویت ملی هستند. نه مردم به خشونت بود. نه مردم به افراطی‌گری بود. نه به این بود که در این سرزمین خواهان رشد و ترقی هستیم نه شعارهای بی محابایی که بتواند رابطه مردم را با جهانیان با شکاف مواجه کند. این هنر نیست که به‌گونه ای عمل کنیم که دشمنان خودمان در سراسر جهان را علیه خودمان متحد کنیم و رقبای خود را علیه خود متحد کنیم و حتی شرایطی را فراهم کنیم که کشورهایی که به طور سنتی سال‌ها با ما سابقه دوستی داشتند، در شورای امنیت سازمان ملل در کنار خصم ما آمریکا دست به تحریم ملت بزرگ ایران بزنند.

وی اضافه کرد: دنیای سیاست،‌دنیای عرضه امتیازدادن نیست. دنیای عرصه امتیاز گرفتن و شرایط مناسب برای مردم، کار مردم، اشتغال مردم و حرکت مردم به سمت تعالی است.  

این خبر درحال تکمیل است...

منبع: تسنیم


95/3/10 - 11:07 - 2016-5-30 11:07:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن