تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819939787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه تقاضانامه فردی برای تجدیدنظر به دادگاه قانون اساسی ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: نمایندگان حزب دموکراتیک خلق ها در واکنش به تغییر قانون مصونیت قضایی نمایندگان، به دادگاه قانون اساسی مراجعه خواهند کرد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از آناج ، آیسل توغلوک، دستیار رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها، طی یک نشست خبری، عنوان نمود که نمایندگان حزب دموکراتیک خلق ها امروز، 26 مِی برای اعتراض به لغو قانون مصونیت قضایی نمایندگان پارلمان به صورت فردی به دادگاه قانون اساسی شکایت خواهند نمود. وی افزود: نمایندگان حزب برای اعتراض به لغو مصونیت قضایی نمایندگانی که دارای پرونده قضایی هستند، به صورت فردی به دادگاه قانون اساسی مراجعه خواهند نمود و اعتراض و تقاضای تجدید نظر در مورد این قانون را مطرح خواهند کرد. همچنین وی عنوان کرد که به نام رؤسای مشترک حزب، صلاح الدین دمیرتاش و فیگن یوکسکداغ نیز اعتراض فردی، ارائه خواهد گردید. بنا به اطلاعات ارئه شده توسط توغلوک، خودش، وکلای حزب، نمایندگان حزبی که در آنکارا هستند، برای ارائه تقاضای تجدیدنظر خود به دادگاه قانون اساسی، به صورت هماهنگ و دسته جمعی در ساعت 14:00 مراجعه خواهند کرد و بعد از تحویل تقاضانامه ها با تشکیل کنفرانس خبری به ارائه توضیحاتی خواهند پرداخت.
[ مشاهده متن کامل خبر ارائه تقاضانامه فردی برای تجدیدنظر به دادگاه قانون اساسی ترکیه در شبکه اطلاع رسانی دانا ]


یکشنبه ، ۹خرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن