تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهار بی‌اطلاعی اکرمی از حسین فریدون


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
اظهار بی‌اطلاعی اکرمی از حسین فریدون
اظهار بی‌اطلاعی اکرمی از حسین فریدون رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری از حضور یا عدم حضور حسین فریدون در هیئت دولت ابراز بی‌اطلاعی کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز، سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفتگو با افکارنیوز در خصوص مطالب برخی رسانه ها مبنی بر عدم حضور حسین فریدون برادر رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری و غیبت وی در جلسات هیئت دولت گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم.
 
وی افزود: در این زمینه هم هیچ خبری ندارم و در نهاد ریاست جمهوری در سر کار خود حاضر می شوم و از حضور یا عدم حضور دیگران در نهاد ریاست جمهوری هم هیچ خبری ندارم.
 
روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب‌یزد در گزارشی با عنوان «حسین فریدون دقیقا کجایی» و طرح این سؤال که آیا جدایی برادر رئیس‌جمهور از وی صحت دارد؟ به غیبت حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور در کنار وی پرداخته است.
 
در گزارش آفتاب یزد آمده است: گویی خط چین‌هایی پیرامون پیکرش کشیده‌اند و تصویرش را از تمامی عکس‌های حسن روحانی قیچی کرده‌اند. با وجود آنکه بسیاری شانه به شانه رئیس‌جمهوری حرکت کردند و آمدند و رفتند اما نتوانستند جای خالی حسین فریدون یا به قول غربی‌ها چشم و گوش حسن روحانی در کنار برادرش را از معرض دید افکار عمومی پنهان کنند.
 
چراکه او این روزها دیگر دوشادوش رئیس دولت تدبیر و امید حرکت نمی‌کند و در اجلاس‌ها، مراسم‌ها، نشست‌ها، دیدارها و حتی سفرهای استانی نزد برادر بزرگش گام برنمی‌دارد، راه را برای او نمی‌گشاید و در گوش او پچ پچ نمی‌کند. انگار حسین در یک غیبت کبری به سر می‌برد و میان او و حسن حائلی ایجاد شده است که به ناگاه این چنین از حضور در کنار برادر رخت بربسته و حسن را به حال خود رهانیده است.
 
 


منبع: فارس


95/3/7 - 19:49 - 2016-5-27 19:49:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن