تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819836985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گسترش همکاری‌های ایران و آذربایجان در سه حوزه زیارت، سیاحت و سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: وزیر ارتباطات مطرح کرد: گسترش همکاری‌های ایران و آذربایجان در سه حوزه زیارت، سیاحت و سلامت ایلنا: واعظی گفت: همکاری‌های ایران و آذربایجان در سه حوزه زیارت، سیاحت و سلامت گسترش می‌یابد.
گسترش همکاری‌های ایران و آذربایجان در سه حوزه زیارت، سیاحت و سلامت

به گزارش ایلنا، در جریان بازدید از کریدور خط آهن شمال به جنوب توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و شاهین مصطفی‌یف وزیر اقتصاد و صنایع و روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان و دیدار و گفت‌وگوی مشترک در منطقه آزاد انزلی، واعظی بر ایجاد تسهیلات و گسترش خدمات در سه حوزه زیارت، سیاحت و سلامت برای طرف آذربایجانی تاکید کرد. واعظی در این دیدار با اشاره آمادگی و اشتیاق ایران برای فعالیت در زمینه‌های محتلف گفت: وجود ظرفیت‌های مختلف مشترک بین دو کشور مانند مرز جغرافیایی یا دریای خزر می‌توان به گسترش روابط و مناسبات بین دو کشور در حال حاضر و آینده بسیار امیدوار بود وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با برشمردن برخی فعالیت‌ها گفت: احداث کارخانه داروسازی، ساخت کارخانه خودروسازی، ایجاد بیمارستان مجهز، همکاری‌های کشاورزی و همکاری‌ها و فعالیت مشترک در حوزه دریای خزر از اهم پیشنهادات ایران به آذربایجان است. واعظی با توضیح ابعاد مختلف پیشنهادات مطرح شده و بررسی‌های کارشناسی در یکسال گذشته گفت: کارشناسان دو طرف در هر یک از این حوزه‌ها ضمن بررسی و مطالعه لازم برای اجرای این پروژه‌ها و شناسایی عوامل و موانع احتمالی به مسوولان، جلسات و مذاکرات بین مسوولان دو طرف انجام شده و در حال نهایی شدن است. وزیر ارتباطات با اشاره به اهمیت پروژه خط آهن کریدور شمال به جنوب گفت: اهمیت بالای این پروژه برای ایران، آذربایجان و کشورهای منطقه باعث شد از تمام توان و ظرفیت خود برای تکمیل و اجرای این پروژه حیاتی بهره بگیریم. رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی همچنین با تاکید بر گسترش همکاری‌های دو کشور در سه حوزه سیاحت، زیارت و سلامت گفت: امیدوارم با تشکیل کمیته مشترک و رفع موانع احتمالی شاهد شکوفایی روابط دو کشور با اجرای این زمینه های همکاری باشیم. شاهین مصطفی‌یف وزیر اقتصاد و صنایع آذربایجان نیز با تاکید بر اهمیت گسترش روابط و مناسبات دو کشور ایران و آذربایجان گفت: وجود ظرفیت های مختلف در ایران زمینه ساز علاقه‌مندی آذربایجان برای افزایش مناسبات اقتصادی، تجاری و سرمایه‌گذاری شده است. رییس آذری کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و آذربایجان گفت: ما ضمن اعلام آمادگی در همه زمینه‌های مطرح شده توسط دکتر واعظی آمادگی بخش‌خصوصی آذربایجان را برای سرمایه‌گذاری در ایران در زمینه‌های مختلف از جمله ساخت هتل، گردشگری و توریسم را اعلام می‌کنیم.

۱۳۹۵/۰۳/۰۶ ۱۹:۵۶:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن