تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802428314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر مقاومت نبود رژیم صهیونیستی، لبنان را بلعیده بود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اگر مقاومت نبود رژیم صهیونیستی، لبنان را بلعیده بود


معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: اگر مقاومت نبود اسرائیل لبنان را بلعیده بودو بخشی از آن را تحت اشغال خود درآورده، بخشی دیگر را به اسکان آوارگان اختصاص داده بود و بخشی از کشور را نیز برای اعمال سلطه سیاسی بر سازمانها و نهادها اختصاص داده بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان؛ شیخ نعیم قاسم به مناسبت سالروز عید مقاومت و آزاد سازی جنوب لبنان در سال 2000 میلادی در دیدار هیئتی از سازمانهای جوانان تصریح کرد: آزاد سازی جنوب لبنان در سال 2000 میلادی یک موفقیت استثنایی بود که نظیرش در تاریخ نبرد اعراب با اسرائیل اتفاق نمی افتد زیرا نامزدهای نخست وزیری اسرائیل در آن زمان برای فرار سریعتر نیروهای نظامی تحت امرشان از  اراضی اشغالی لبنان با هم مسابقه می دادند و رقابت می کردند.
معاون دبیرکل حزب الله اظهار داشت: معادله سه ضلعی ارتش، ملت و مقاومت، تاریخ جدیدی را برای  استقلال  لبنان  رقم زد  و از زمان آزاد سازی جنوب لبنان ، این کشور وجود خود را به منصه ظهور رساند و توانست آزادانه تصمیم گیری کند و به یک بازیگر اصلی در منطقه تبدیل شود.
شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: امروز برای هر کشور بزرگ یا کوچک  با هر مرتبه و جایگاهی آسان نیست که لبنان را به  مقر خود و گذرگاهی برای تحقق سیاست هایش تبدیل کند  چرا که لبنان امروز با مقاومتش از لبنان ضعیف و وابسته متفاوت است.
وی افزود: مورخان وسیاستمداران از تاریخ پر از مجد و عظمت لبنان آزاد شده می گویند و می نویسند وهرگاه ما از آنچه در منطقه می گذرد، می گوییم تمام اهمیت فداکاری های حزب الله و نیروهای شریف و با اخلاص لبنان را درک  می کنیم و ثمره های آنرا در بهبود وضعیت لبنان در مقابل دشمن اسرائیلی لمس می کنیم.
معاون دبیر کل حزب الله تاکید کرد: اسرائیل امروز به سبب شکست هایش در برابر مقاومت لبنان دیگر توان بازدارندگی ندارد و می داند که اگر مرتکب هرگونه تجاوزی شود،مقاومت در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و روز به روز برای مقابله با آن قوی تر شده است.  
شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: ارزش مقاومت در این است که در میدان ها با افتخار حضور دارد و خون و قربانی می دهد اما هرگز منتظر کشوری نمی شود و به سخن پراکنی و بیانیه دادن اکتفا نمی کند بلکه اهل عمل و تلاش است.  
وی با اشاره به اینکه مقاومت به مثابه  نوری برای رهایی  لبنان است، گفت: مقاومت بهترین و ارزشمندترین داشته های خود را برای حمایت از  نسل های آینده  فدا کرده و مردان و زنان بزرگ آن در میدان ها فداکاری کرده اند . چند روز قبل مصطفی بدرالدین یکی از فرماندهان ارشد آن در راه آزاد سازی و دفاع از لبنان و کرامت ملت لبنان به شهادت رسید.
معاون دبیر کل حزب الله در پایان تصریح کرد: این مقاومت است که  آزاد می کند و می سازد،  مورد حمایت است  و انتخاب می کند و برای رویارویی با دشمنان همواره آماده است وهمچنین برای ساختن کشور پیوسته تلاش می کند.
 


چهار شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن