تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820007039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی نخستین پایگاه استعدادیابی ورزشی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران خبر داد راه اندازی نخستین پایگاه استعدادیابی ورزشی مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران از راه اندازی نخستین پایگاه های استعداد یابی ورزشی دانش آموزی در دو بخش پسران و دختران با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ خرداد ساعت 10:49

خبرگزاری پانا+استعدادیابی+ورزش+پایگاه

به گزارش پانا-مازندران، سید علی قاسمی از راه اندازی نخستین پایگاه های استعداد یابی ورزشی دانش آموزی در دو بخش پسران و دختران با مشارکت بخش خصوصی خبر داد. وی افزود: به منظور شناسایی استعداد های ورزشی و معرفی آنان به کانون های ورزشی دانش آموزی و جهت تشکیل تیم های ورزشی استان و کسب موفقیت های استانی و کشوری این پایگاه های استعداد یابی ورزشی دانش آموزی در دو بخش پسران و دختران با مشارکت بخش خصوصی از خرداد ماه 1395 در شهرهای ساری و بابل راه اندازی شد. مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران اظهار داشت: در این پایگاه ها با انجام تست های اولیه دانش آموزان مستعد در رشته های مجاز آموزشگاهی شناسایی و برای عضویت در کانون های ورزشی دانش آموزی و قهرمانی معرفی می گردند.  
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن