تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819701338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت 458 محفل قرآنی در استان همدان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فعالیت 458 محفل قرآنی در استان همدان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از فعالیت بیش از ٤٥٨ محفل قرآنی در استان همدان در راستای تبلیغ و ترویج قرآن خبر داد.

فعالیت 458 محفل قرآنی در استان همدان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی اظهار داشت: سال گذشته ٨٣٢ مسجد برنامه طرح تلاوت نور را برگزار کرد و ٨٢ مسابقه قرآنی نیز برگزار شد.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی با هدف ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی و ارگان‌های غیردولتی تشکیل شده است.

عبادی افزود: شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی با هدف هماهنگی بین دستگاه‌های فعال غیر‌دولتی در سال ۹۳ و ۹۴ برنامه‌های گسترده‌ای در حوزه قرآن انجام داد، ۳۰۱ مؤسسه و مراکز قرآنی دارای مجوز تحت پوشش دستگاه‌های فرهنگی مانند سازمان تبلیغات اسلامی و اداره ارشاد فعالیت می‌کنند.

عبادی از فعالیت بیش از ٤٥٨ محفل قرآنی در استان همدان در سال گذشته در راستای تبلیغ و ترویج قرآن خبر داد و عنوان کرد: سال گذشته ٨٣٢ مسجد برنامه طرح تلاوت نور را برگزار کرد و ٨٢ مسابقه قرآنی نیز برگزار شد، همچنین بیش از ٣٠ هزار و ٥٠٠ نفر به صورت رسمی نیز در رشته‌های مختلف قرآنی آموزش دیده و در آزمون های مختلف شرکت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: تقویت معرفت دینی و حمایت از تشکل‌های مردمی در حوزه فعالیت‌های قرآن و عترت که بنیاد قرآن استان همدان نمونه بارز آن است از اهداف شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی است، در این راستا انجمن حافظان و قاریان قرآن در همه شهرستان‌های استان تشکیل شده است.

عبادی با اشاره به برنامه‌های مختلف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حوزه قرآن و عترت، خاطرنشان کرد: اعتبارات این اداره کل را به سه بخش تقسیم کرده‌ایم که شامل فعالیت‌های قرآنی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و برنامه‌های فرهنگی و هنری است.

وی تصریح کرد: این اداره کل برای ماه مبارک رمضان هم برنامه‌های ویژه ای دارد که از آن جمله می‌توان به برپایی نمایشگاه‌های تجسمی، برگزاری همایش‌های علمی و فرهنگی،  اجرای شب شعر برگزاری جشن رمضان، جشنواره تصویرسازی آیات قرآن کریم توزیع قرآن و نهج‌البلاغه، تشکیل خانه‌های نور، و ... اشاره کرد.



۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن