تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814201322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمین‌خوار میلیاردی در خرم‌آباد دستگیر شد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
زمین‌خوار میلیاردی در خرم‌آباد دستگیر شد
زمین‌خوار میلیاردی در خرم‌آباد دستگیر شد جانشین فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری زمین خوار و رفع تصرف اراضی ملی به ارزش سه میلیارد ریال در خرم آباد خبر داد.


به گزارش فرهنگ نیوز ، سرهنگ علی احمدی تبار ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی خبر واصله مبنی بر اینكه فردی با تصرف اراضی ملی اطراف خرم آباد، اقدام به احداث باغ و بنا كرده است، پرونده در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از انجام تحقیقات و احراز صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضائی، پلیس به همراه نماینده منابع طبیعی استان، در محل حضور كه مشخص شد فرد متخلف با تخریب اشجار و تصرف مقدار پنج هزار متر مربع از اراضی منطقه اقدام به احداث ساختمان مسكونی و باغ میوه كرده است.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان تصریح كرد: در نهایت فرد متخلف دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به جرم ارتكابی خود مبنی بر تصرف اراضی ملی، معترف شد.

سرهنگ احمدی تبار گفت: با دستور مقام قضائی حكم خلع ید و رفع تصرف از اراضی مذكور صادر و اجرا شد.

وی در ادامه به شهروندان توصیه كرد: با توجه به اینكه اراضی ملی متعلق به بیت المال است لذا در صورت مشاهده هر گونه تصرف و مالكیت غیر قانونی سریعا موضوع را با پلیس در میان بگذارند.
 

منبع: مهر


95/3/4 - 14:03 - 2016-5-24 14:03:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن