تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816923023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاریخ انقلاب مدیون آموزش وپرورش است/فریاد استغاثه شیعیان سوری دردآورست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر 31 عاشورا در گفت و گو با پانا: تاریخ انقلاب مدیون آموزش وپرورش است/فریاد استغاثه شیعیان سوری دردآورست فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر 31 عاشورا گفت: فریاد استغاثه شیعیان محاصره شده شهرهای الفوعه و کفریا سوریه که 5 سال است در محاصره گرو ه های تکفیری است، اسفبار و دردآور است و هیچ گونه کمک تسلیحاتی و غذایی و دارویی به دست آنها نمی رسد.
۱۳۹۵ سه شنبه ۴ خرداد ساعت 09:12

 سردار اصغر عباسقلی زاده در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا با اشاره به حرکات تروریستی مذبوحانه داعش اظهار داشت: از خلقت حضرت آدم تا کنون جبهه حق و باطل وجود داشته و دارد.
وی با اشاره به جنگ نابرابر قدرت های جهان مقابل ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: جنگی که امروز در عراق و سوریه در جریان است بی شباهت به دوران هشت سال دفاع مقدس نیست چرا که مستکبرین جهان همراه و همگام گرو های تکفیری و سلفی در این نبرد نابرابر هستند.
فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر 31 عاشورا تصریح کرد: علامت و نشان های 22 کشور جهان در تجهیزات و سخت افزارهایی که امروز در سوریه و عراق مردم بی سلاح را نشانه می گیرد به چشم می خورد.
عباسقلیزاده با بیان این که حقیقت همیشه پیروز است، گفت: همان طور که در جنگ تحمیلی با توکل و توسل به خدا و ائمه اطهار پیروز شدیم در دفاع از حریم ولایت و حرم نیز پیروز میدان خواهیم بود.
وی با اشاره به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، گفت: رمز پیروزی ما در تمامی برهه ها نصرت خدا و اهل بیت بود و امدادهای غیبی که در آزاد سازی خرمشهر سبب شد تا دشمن نتواند حرکات ما را با ماهواره رصد کند را فراموش نخواهیم کرد.
فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر 31 عاشورا با بیان این که امنیت امروز کشور را مدیون شهدا و جانبازان هستیم، اظهار داشت: استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا وقتی دید مستقیم با ایران توانایی جنگ ندارد از سال 89 به بهانه های مختلف در منطقه خاورمیانه کشتار مسلمانان و شیعیان را به راه انداخته است.
عباسقلیزاده افزود: آمریکا از احساسات و باورهای دینی مردم بر علیه خود مسلمانان استفاده می کند تا بین آنها درگیری ایجاد شود و سعی در تضعیف کردن جبهه مقاومت را دارد.
وی با بیان این که دشمن در صدد تفرقه افکنی بین شیعیان و سنی ها ست، افزود: استکبار جهانی می خواهد مسلمانان سنی را با خود در هدف شوم کشتار شیعیان همراه کند ولی باید بگویم که وقتی در جنگ هشت ساله تجهیزات کمی داشتیم نتوانستند بر ما غلبه کنند و حال که به پیشرفته ترین تجهیزات دست یافته ایم نیز نخواهند توانست.
فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر 31 عاشورا غارت اموال مسلمین و ذخایر نفتی سوریه و عراق را برای بهبود اوضاع اقتصادی کشورهای اروپایی تاسف بار خواند و گفت: گروه های تکفیری شهرک صنعتی شیخ نجار واقع در شمال شرقی حلب با بیش از 40 هزار کیلومتر مربع که منبع در آمد هزاران خانواده سوری بود را تصاحب کرده اند و سود حاصل را به جیب غارتگران جهان می ریزند و سپس با سود حاصله تجهیزات جنگی را برای سلفی ها و تکفیری ها فراهم می کنند.
عباسقلیزاده وضعیت مناطق تحت کنترل داعش به خصوص مناطق شیعه نشین را بسیار تاسف بار خواند و گفت: بعد از آزاد سازی مناطق تحت کنترل داعش می بینیم که شهر به ویرانه ای تبدیل شده و تماتمی جوانان شهر و روستا اعدام شده اند.
وی گفت: فریاد استغاثه شیعیان محاصره شده شهرهای الفوعه و کفریا سوریه که 5 سال است در محاصره گرو ه های تکفیری است، اسفبار و دردآور است و هیچ گونه کمک تسلیحاتی و غذایی و دارویی به دست آنها نمی رسد.
فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر 31 عاشورا با بیان این که دشمنان از صدر اسلام تا کنون از قدرت ولایت فقیه با خبر بودند، اذعان داشت: تا زمانی که رهبر ی شایسته چون امام خامنه ای و تدابیر راهگشای ایشارن را داریم پیروز هستیم و خداوند را شاکریم که از نعمت ولایت فقیه برخورداریم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن