تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819042731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزش سرمایه گذاری‌های "امین" در سهام شرکت‌های بورسی کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: مصطفی کیایی گفت: کاهش 12 درصدی سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت نسبت به عملکرد دوره سه ماهه به دلیل سر رسید شدن سپرده‌های کوتاه مدت نزد بانک‌ها و انتقال وجوه حاصل از آنها به حساب‌های روز شمار با نرخ سود بالاتر از سود سپرده‌ها وانعکاس آن در سرفصل موجودی نقد می‌باشد و در مجموع نه تنها کاهش نداشته بلکه افزایش نیز داشته است.

به گزارش تراز ، مدیر عامل شرکت بیمه اتکایی امین در نامه ای به صابر جعفر وندآذر ، رئیس اداره نظارت ناشران فرابورسی توضیحاتی را پیرامون صورت‌های مالی شش ماهه منتهی به 29 اسفند 1394 اراه کرده است.
مصطفی کیایی گفت: که با توجه به اینکه قرارداد واگذاری مجدد این شرکت از نوع قرارداد مازاد خسارت می‌باشد، لذا میزان حق بیمه (M&D) این قرارداد برای کل مدت قرارداد مشخص و طی دو قسط مساوی به بیمه گران اتکائی واگذار می‌گردد.
وی افزود: از این بابت طبق سررسیدهای مندرج در قرارداد قسط اول حق بیمه واگذاری این قرارداد در سه ماهه اول و قسط دوم آن در سه ماهه سوم سال مالی منتهی به 31/6/95 این شرکت در حساب‌ها شناسایی و پرداخت می‌گردد و تغییرات اندک حق بیمه واگذاری نسبت به سه ماهه اول مربوط به صورت‌ حساب‌های صادره بابت قراردادهای مشارکت سنوات گذشته این شرکت می‌باشد.


این مقام شرکت بیمه اتکایی امین اضافه کرد:لازم به توضیح است که شرکت بیمه اتکایی امین به عنوان یک شرکت بیمه اتکایی صرف، تنها عملیات قبولی و واگذاری اتکایی را انجام می‌دهد و عملیات صدور مستقیم بیمه نامه که مشمول واگذاری اجباری می‌باشد توسط این شرکت صورت نمی‌پذیرد. لذا از این بابت نیازی به اصلاح اطلاعات وجود ندارد.
وی در ارتباط با افزایش ضریب خسارت هم توضیح داد که افزایش ضریب خسارت به علت افزایش ذخائر خسارت‌های معوق می‌باشد که کلیه اقلام خسارت‌های معوق بر اساس اطلاعات دریافتی از شرکت‌های بیمه واگذارنده می‌باشد.
از طرف دیگر بخشی از خسارت‌های پرداختی به علت عدم دریافت مدارک و مستندات تکمیلی در خصوص خسارت‌ها امکان ثبت در خسارت‌های پرداختی را نداشته‌اند که از این بابت در ذخائر خسارت‌های معوق ملحوظ گردیده‌اند، لذا از این بابت نیاز به اصلاح وجود ندارد.
مدیر عامل بیمه اتکایی امین گفت: کاهش 12 درصدی سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت نسبت به عملکرد دوره سه ماهه به دلیل سر رسید شدن سپرده‌های کوتاه مدت نزد بانک‌ها و انتقال وجوه حاصل از آنها به حساب‌های روز شمار با نرخ سود بالاتر از سود سپرده‌ها وانعکاس آن در سرفصل موجودی نقد می‌باشد ودر مجموع نه تنها کاهش نداشته بلکه افزایش نیز داشته است.
به گفته کیایی، به دلیل افزایش حجم سرمایه گذاری‌ها و نرخ آنها و افزایش ارزش سرمایه‌گذاری‌ها در سهام شرکت‌های سرمایه پذیر، درآمد سرمایه گذاری ها افزایش داشته است.
وی افزود: در پایان سال مالی منتهی به 31/6/94 به دلیل کاهش ارزش سرمایه گذاری‌های شرکت در سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار به میزان 28.375 میلیون ریال ذخیره کاهش ارزش در حساب‌ها منظور گردیده و در پایان دوره شش ماهه منتهی به 29 اسفند 94 به دلیل بهبود وضعیت بازار سهام و افزایش بهای شاخص بورس ذخیره مزبور در اثر افزایش ارزش روز پرتفوی شرکت به میزان 767، 13 میلیون ریال کاهش یافته و در درآمد حاصل از تغییرات قیمت سهم منظور گردیده است.













زمانبندی انتشار: 29 ارديبهشت 1395 - 15:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن