تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819459983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نعمت زاده: ایران آمادگی تامین مواد غذایی مورد نیاز روسیه را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نعمت زاده: ایران آمادگی تامین مواد غذایی مورد نیاز روسیه را دارد


وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: روسیه می تواند در تامین بخشی از مواد غذایی و نیازمندیها روی ایران حساب باز کند و ما در این زمینه محدودیتی نداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد رضا نعمت زاده در دیدار با ‌رئیس کل گمرک فدرال روسیه گفت: خوشبختانه پس از لغو تحریمها فضای مناسبی برای توسعه همکاریها به وجود آمده که امیدواریم بتوانیم سطح آنها را افزایش دهیم.
وی روابط دو کشور را راهبردی خواند اما حجم روابط اقتصادی را محدود دانست و گفت:‌در این سفر توافقات مناسبی با شرکت گمرک ایران داشتید که امیدوارم  دو طرف تعاملات خود را بیش از پیش گسترش دهند.
وزیر صنعت،معدن وتجارت گفت: از ارائه برنامه های آموزشی که به شناخت مقررات گمرکی این کشور کمک می کند استقبال می کنیم.
وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت درادامه ،‌توسعه روابط بانکی دو جانبه را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید دو طرف تلاش و توجه بیشتری در جهت تحقق این امر داشته باشند.
وی همچنین بر ضرورت توسعه همکاری در حمل و نقل در بخش دریا - جاده ای ،‌ریلی و هوائی اشاره کرد و افزود: ‌دراین خصوص نیز نیازمند سرعت بخشی بیشتر هستیم .
نعمت زاده ؛‌شناسایی و تقویت صادرکنندگانی که بتوانند نیاز کشور روسیه را طبق نظر شما تامین کنند و همچنین حمایت از شرکتهای بزرگ و توانمند را از مواردی برشمرد که باید بیشتر به آن پرداخته شود.
همچنین در این دیدار ،‌رئیس کل گمرک فدرال روسیه  نیز ضمن استقبال از بسط و تعمیق مناسبات اقتصادی با ایران تصریح کرد: ‌تجار ایرانی علاقه مند به کریدور سبز گمرکی هستند که ما نیز علاقه مندی خود را برای توسعه روابط دراین زمینه اعلام می کنیم و خواهان آن هستیم کالاهای روسی نیز به بازار ایران راه پیدا کنند.
« آندره بلیانینف » به علاقه مندی تجار ایرانی برای برگزاری دوره آموزشی در رابطه با بحث گمرک روسیه در ایران اشاره کرد و گفت: کارشناسان متخصص خود را برای تبادل تجربیات و اطلاعات به ایران خواهیم فرستاد.
وی در ادامه هسته اصلی ایجاد مانع برای تجار را مشکلات روابط بانکی دانست و اظهار کرد:‌ برای مرتفع کردن مسائل بانکی حضور کارشناسان گمرکی دو طرف مهم است تا مسائل و مشکلات به خوبی دیده شود.


سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن