تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814690278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماکارونی های رنگین کمانی با حال و هوای بهار


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ماکارونی های رنگین کمانی با حال و هوای بهار




اگر فکر می کنید ماکارونی معمولی، غذای محبوب شماست، صبر کنید تا نحوه درست کردن ماکارونی رنگین کمان را برایتان شرح دهیم. ماکارونی های رنگی در بازار موجود است و می توانید آنها را تهیه کنید.





مجله آشپزی مثبت - زهرا محتشمی: اگر فکر می کنید ماکارونی معمولی، غذای محبوب شماست، صبر کنید تا نحوه درست کردن ماکارونی رنگین کمان را برایتان شرح دهیم. ماکارونی های رنگی در بازار موجود است و می توانید آنها را تهیه کنید.


مواد لازم:

700 گرم ماکارونی رشته‌ای1 ق س پیازداغ200 گرم گوشت شترمرغ1 ق س فلفل دلمه‌ای قرمز خرد شده1 ق س فلفل دلمه‌ای سبز خرد شدهبه میزان لازم رب گوجه‌فرنگیبه میزان لازم روغن مایع1 قطره رنگ خوراکی در رنگ‌های آبی و سبزبه میزان لازم نمک و فلفل

ماکارونی رنگین‌کمانی



طرز تهیه:

1. در قابلمه‌ای حدود 3 لیتر آب بریزید و آن را روی حرارت بگذارید تا جوش بیاید، سپس 2 قاشق سوپخوری روغن مایع و یک قاشق سوپخوری نمک به آن اضافه کنید. ماکارونی‌ها را در آب جوش بریزید و پس از 10 دقیقه آن را آبکش کنید. دقت کنید در این حالت آب روی ماکارونی نریزید. چون لعاب آن از بین رفته و دیگر انسجام نخواهد داشت.

2. حدود 200 گرم از ماکارونی‌ها را در دو ظرف جداگانه بریزید و در هر ظرف رنگ‌های موردنظر را با ماکارونی‌ها مخلوط کنید.  قسمت بالای یک بطری آب معدنی را برش داده و آن را جدا کنید. حالا ماکارونی های رنگی را به ترتیب داخل آن بریزید و فشار دهید. مابقی، ماکارونی را هم روی ماکارونی های رنگی بریزید و خوب فشار دهید، سپس بطری را به مدت یک ساعت داخل یخچال بگذارید تا سرد شود.

3. در این میان گوشت شترمرغ را به‌صورت نگینی خرد کرده و آن را همراه کمی روغن تفت دهید. وقتی آب آن کم شد، پیازداغ ، فلفل و رب گوجه‌فرنگی را به آن اضافه کرده تا حدود 5 دقیقه مواد را با هم تفت دهید. 3/1 پیمانه آب هم اضافه کنید. حدود 30 دقیقه صبر کنید تا گوشت بپزد. در انتها فلفل دلمه‌ای‌ها را هم به مواد اضافه کنید.

4. حالا بطری را با یک چاقوی تیز ببرید و ماکارونی را که به شکل قالب درآمده در ظرف موردنظرتان قرار دهید و آن را با مخلوط آماده شده تزیین کنید.







تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن