تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799045187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامگذاری خیابانی در کره به نام تهران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
نامگذاری خیابانی در کره به نام تهران




خبرگزاری‌ها با توجه به فضای جدیدی که بین دو کشور ایران و کره جنوبی ایجاد شده است، نقش موثری در تحکیم روابط میان دو کشور دارند.





خبرگزاری ایسنا: «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در دیدار با «پارک نوهوانگ» رییس خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی با بیان این مطلب گفت: ایران و کره از دیرباز روابط حسنه و دیرینه‌ای با یکدیگر داشته اند و موافقتنامه فرهنگی آنها به ٥٠ سال قبل برمی‌گردد.

وی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور کره به ایران افزود: این سفر نقطه عطفی در گسترش روابط دو کشور محسوب می شود و با توجه به هیات عالی رتبه ای که رییس جمهور کره را در این سفر همراهی می کرد اسناد خوبی میان دو کشور به امضا رسید که در آینده ای نزدیک شاهد جهشی در روابط اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، تجاری و ... میان دو کشور خواهیم بود.

جنتی ادامه داد: کشور کره با اینکه حرکت رو به توسعه را دیر شروع کرد ولی با سرعت بسیاری توانسته راه توسعه را طی کند و در دنیا از جایگاه خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نسبت به کره، افزود: این کشور در سیاست خارجی ما از جایگاه ویژه ای برخوردار است و ما تنها به روابط تجاری و اقتصادی با آن فکر نمی کنیم بلکه به دلیل داشتن اشتراکات فرهنگی و هنری با این کشور به گسترش روابط فرهنگی با آن می اندیشیم.

جنتی در ادامه به نامگذاری خیابانی در ایران به نام سئول اشاره و کرد و گفت: در کره نیز خیابانی به نام تهران نامگذاری شده است و این اقدام نشان دهنده عمق روابط و علایق دو کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در دنیا از نظر کار خبری و اطلاع رسانی شاهد تحولات بسیاری هستیم به گونه ای که جهان از این منظر تبدیل به دهکده ای کوچک شده که با یک کلیک و اشاره در لحظه می توان به تمام دنیا ارتباط گرفت. بنابراین در این شرایط دسترسی سریع به اخبار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تحولات جهان در دنیای مجازی گفت: با توجه به تحولات سریع در فضای مجازی در آینده ای نزدیک شاهد تحولات بیشتری نیز در این حوزه خواهیم بود.

وی افزود: در چنین شرایطی بهره گیری از تجربیات یکدیگر چه در روابط دو جانبه و چه در چهارچوب سازمان های منطقه ای بسیار اهمیت دارد.

جنتی با تاکید بر اینکه ایران دارای سینمای پیشرفته ای است ادامه داد: می توان در زمینه فیلم های سینمایی نیز دو کشور همکاری های خوبی با یکدیگر داشته باشند و با اکران فیلم های ایرانی در کره به گسترش زبان و ادبیات فارسی نیز پرداخت.

رییس خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی: همکاری های فرهنگی دو جانبه منجر به شناخت دو ملت از یکدیگر می شود.

در ادامه این دیدار رییس خبرگزاری یونهاپ کشور کره جنوبی گفت: کشورها با همکاری های فرهنگی دو جانبه با یکدیگر می توانند در معرفی آیین ها و سنت های خود تلاش کنند.

وی با اشاره به همکاری خبرگزاری کشور خود با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران افزود: رسانه های ایران در اخبار فرهنگی خود می توانند بیشتر به اطلاعات و اخبار فرهنگی کره بپردازند تا از این طریق بیشتر با آیین ها و فرهنگ کشور ما آشنا شوند.

پارک نوهوانگ گفت: از طریق همکاری های رسانه ای تبادل اخبار فرهنگی و هنری میان دو کشور بیشتر می شود و خبرگزاری ها در این زمینه می توانند موثر باشند.







تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن