تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815269173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعات گوشی «Moto E3» موتورولا فاش شد +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:الف: اطلاعات گوشی «Moto E3» موتورولا فاش شد +عکس
بخش‌دانش و فن‌آوری الف،27 اردیبهشت95


کمپانی موتورولا در سال ۲۰۱۶ گوشی‌های مختلفی را روانه‌ بازار خواهد کرد. اکنون عکسی از گوشی جدید موتورولا موتو ای‌ ۳ فاش شده است.


تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
 اوان بلس که توسط اکانت توئیتر خود با نام @evleaks شناخته می‌شود، عکسی را منتشر کرده که مربوط به گوشی موتورولا موتو ای‌۳ است. تنها نشانه‌ای که در توئیتر پست شد، عبارت " به برادر کوچک خود سلام کن" است که مشخص می‌کند این گوشی مربوط به گوشی پایین‌رده‌ی سری موتو است و مربوط به موتو جی‌۴ نیست.  انتظار می‌رود که گوشی موتورولا موتو جی‌۴ و نمونه‌ قدرتمند‌تر آن یعنی موتورولا موتو جی‌۴ پلاس در تاریخ 17 می (۲۸ اردیبهشت) در مراسم دهلی‌نو و مکزیک، معرفی شوند. پیش از این مشخصات هر دو مدل فاش شده است و مدل موتو جی‌۴ پلاس به همراه سنسور اثر‌انگشت یکپارچه با دکمه‌ی هوم عرضه می‌شود.  همچنین عکس‌هایی از پنل جلوی گوشی موتورولا موتو ایکس‌۴ فاش شده بود. این گوشی نیز در دکمه‌ی هوم دارای اسکنر اثر‌انگشت بود.احتمالا موتو ایکس‌۴ با تکنولوژی Shatter Shield گوشی موتورولا دروید توربو‌ ۲ وارد بازار خواهد شد و صفحه‌نمایش نشکن خواهد داشت.
تصویر گوشی موتورولا موتو ای 3 فاش شد

در حالی که به روز سه‌شنبه نزدیک‌تر می‌شویم انتظار داریم که اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها فاش شود. البته تا چند روز دیگر تمامی اطلاعات توسط موتورولا مشخص می‌شود و گوشی‌ها به صورت رسمی معرفی می‌شوند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن