تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815649796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشور امروز به عدالت و صداقت نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کشور امروز به عدالت و صداقت نیاز دارد
نماینده مردم مسجدسلیمان گفت: خط تهمت و اغتشاش در کشور در لباس مقدس روحانیت نیز بروز کرده است.

کشور امروز به عدالت و صداقت نیاز دارد
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: سال 95 سال مدیریت برنامه‌ای و اجرایی کشور پس از برجام است که فراز و فرودهای بسیاری برای رسیدن به آن طی شده است و حالا مردم منتظرند نتایج ملموس آن را حس کنند.


وی ادامه داد: عملکرد دولت‌های استکباری نشان می‌دهد که آنها همواره به دنبال فرصت‌طلبی و سودجویی هستند، آنها در هر شرایطی به دنبال منافع خود هستند و در این راستا از هر کاری مانند غارت اموال ایران، ممانعت از برقراری ارتباطی بانک‌های جهانی با کشور ما و هم‌چنینی افزایش داشتن ریسک سرمایه‌گذاری در داخل ایران دریغ نمی‌کنند.


جلیلی گفت: با توجه به شرایط مذکور می‌طلبد مسئولین نظام هوشیار باشند تا از منفعت‌طلبی قدرت‌های بزرگ جلوگیری شود.


 وی افزود: ضروری است همه دلسوزان نظام برای بهره‌گیری از فرصت‌ها و رفع موانع در مواجه با نظام بین‌الملل پشتیبان و همراه با سیاست خارجی جمهوری اسلامی و برنامه‌های دولت باشند.


نماینده مردم مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: سردرگمی مدیریت اقتصادی در طول سال‌ها برای دستیابی به مدلی که کشور را از تکانه‌های اقتصادی و فشارهای بین‌المللی رها سازد این تجربه را برای ما ایجاد نموده است که بایستی همه نخبگان، مدیران و فعالان اقتصادی بر سیاست‌ها و مدل اقتصاد مقاومتی متمرکز شوند.


جلیلی با اشاره به تعامل دولت و مجلس گفت: تعامل خوب دولت و مجلس در حاکم شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در برنامه‌های یک ساله و 5 ساله توسعه‌ای و قانون‌گذاری نیازمند پشتیبانی و حمایت بخش‌های خصوصی تعاونی نهادهای عمومی و دولتی و همه فعالان اقتصادی است.


وی اظهار داشت: امروز دو جریان در جامعه ما فعال هستند یک جریان که چرخه آن تمرکز بر سلامت و صداقت و چرخه دیگر که متمرکز بر فساد است که چرخه سلامت به حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها و خدمت مردم در تلاش است و جان و مال و آبروی شخصی و سیاسی خود را برای رشد و بالندگی کشور در همه زمینه‌ها فدا می‌کند اما چرخه فساد با تکیه بر ثروت‌های بادآورده رانت‌های کلان، اقتصاد سیاه فعالیت‌های خود را گسترش داده و از ابزار تهمت، دروغ، جنگ برای بازی با آبرو مال و جان دیگران تلاش می‌کند.


نماینده مردم مسجدسلیمان تصریح کرد: اینکه به کدامین چرخه تعلق داشته باشیم امورات شخصی شغلی و سیاسی متفاوتی خواهیم داشت و علی‌رغم تأکییدات و توصیه‌های مقام معظم رهبری و مسئولین دلسوز کشور در مبارزه با این چرخه متأسفانه تا کنون همچنان این چرخان با حرکت شتابان به کار حود ادامه می‌دهد و اهداف خود را دنبال می‌کند.


اسماعیل جلیلی گفت: داشتن تریبون‌های رسمی و  غیررسمی و نفوذ در افراد کشور کار برخورد با آنها سخت کرده است و با وجود بیش از 10 میلیون نفر تحت پوشش سازمان‌های حمایتی و کمیته امداد و به زیستی و 6 میلیون متقاضی کار  که برای زندگی آبرومندانه و شرافتمندانه در تلاش هستند را ببینیم.


وی افزود: امروز انحراف از ارزش‌های نظام و خط رهبری، استفاده سو از جایگاه و مناسب ادامه راه کسانی است که انسجام و یکپارچگی کشور را هدف قرار داده‌اند متأسفانه باید بگویم این خط تهمت و اغتشاش در کشور در لباس مقدس روحانیت نیز بروز کرده است ودر برابر روحانیت انقلابی و عادل قرار گرفته است و این جفای به رهبری است.


نماینده مردم مسجدسلیمان گفت: کشور امروز به شدت به صداقت و عدالت و کارآمدی نیاز دارد.


اسماعیل جلیلی افزود از رئیس جمهور منتخب و وزرا تقاضا دارم که پروژه‌ها  و طرح‌های نیمه‌تمام را به پایان رسانم و موضوع استاندار خوزستان را که چرخه توسعه استان را به حرکت درآورده بود اما با این ضرب‌الاجل برکنار کردن او خسارت جدی‌ای ر ا به مردم و استان وارد کرد.





۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن