تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815587299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان برگزاری مرحله اول یازدهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استان چهارمحال و بختیاری: زمان برگزاری مرحله اول یازدهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ رییس اداره امور قرآنی استان با اعلام این خبر از افزایش 16 درصدی شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک به حفاظ در چهارمحال و بختیاری نسبت به سال گذشته خبر داد.
۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ساعت 11:54

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ، مهدی پرتوی گفت: امسال در آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم، 110 نفر از این استان نام نویسی کرده اند که نسبت به سال گذشه 16 درصد افزایش داشته است.
وی تصریح کرد: از این تعداد 25 نفر از متقاضیان را آقایان و 85 نفر را بانوان تشکیل می دهند.
رییس اداره امور قرآنی استان با اشاره به جزییات شرکت کنندگان در یازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: 17نفر از شرکت کنندگان در رشته حفظ 5 جزء 41 نفر 10 جزء 23 نفر 20 جزء و 29 نفر در رشته حفظ کل قرآن کریم شرکت کرده اند.
پرتوی زمان برگزاری آزمون کتبی یازدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در استان را همزمان با سراسر کشور، جمعه 24 اردیبهشت ماه عنوان کرد و ادامه داد: به حافظان 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم که موفق بشوند مرحله کتبی و شفاهی این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند به ترتیب مدرک درجه 5 ، در جه 4 و درجه 3 حفظ قرآن کریم اختصاص می یابد.
وی از برگزاری آزمون شفاهی این طرح در اواخر تابستان 95 خبر داد و تصریح کرد: مدرک درجه 2 و 1 حفظ قرآن کریم مربوط به آن دسته از حفاظ کل است که دو مرحله آزمون دیگر شامل مفردات و تفسیر را نیز با موفقیت سپری کنند.
رییس اداره امور قرآنی استان همچنین گفت: شرکت کنندگان در آزمون حفظ 5 جزء قرآن کریم در صورت موفقیت در آزمون کتبی و شفاهی حائز گواهی نامه معتبر از طرف سازمان دارالقرآن الکریم خواهند شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن