تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819215695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه آموزش و پرورش در سال 95، ۳۰ هزار میلیارد تومان تعیین شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بودجه آموزش و پرورش در سال 95، ۳۰ هزار میلیارد تومان تعیین شد معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال ۹۵ بودجه آموزش و پرورش ۳۰ هزار میلیارد تومان است، گفت: برای رسیدن به یک آموزش و پرورش مطلوب نیاز است که این بودجه ۴۰ درصد افزایش یابد .
۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ساعت 11:41

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا شهر تهران، سید محمد بطحایی در همایش هم اندیشی مناطق آموزش و پرورش سراسر استان در بندرانزلی ، اظهاركرد : برای رسیدن به یک جامعه سالم و مطلوب مسیری غیر از آموزش و پرورش وجود ندارد، و آموزش و پرورش عامل اصلی بالندگی و سعادت یک جامعه است.  
معاون توسعه مدیریت و  پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در سال‌های گذشته، باز هم در حوزه آموزش و پرورش مشکلاتی وجود دارد و این همان مشکلاتی است که در دهه‌های گذشته از آن صحبت می‌شد.
 
بطحایی عدم وجود منابع مالی را عمده‌ترین مشکل آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود: نبودن منابع کافی موجب می‌شود که برنامه‌ها با کیفیت اجرا نشده و نمی‌توان از معلمان متخصص و حرفه‌ای و با انگیزه در مدارس به صورت مطلوب استفاده کرد.
 
وی با اشاره به اینکه 30 هزار میلیارد تومان بودجه آموزش و پرورش در سال 95 تعیین شد، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به یک آموزش و پرورش مطلوب نیاز است که این بودجه  40 درصد افزایش یابد.
 
بطحایی گفت: نمی‌توان به تنهایی به اعتبارات دولت متکی بود و باید دارایی‌های آموزش و پرورش شناسایی و این دارایی‌ها به سرمایه و سوددهی و ارزش افزوده تبدیل شود.
 
وی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی توانمند یک دارایی بسیار ارزشمند در آموزش و پرورش محسوب می‌شود و یک میلیون نیروی توانمند انسانی از دارایی‌های آموزش و پرورش است.
 
بطحایی با اشاره به اینکه کار 7 پروژه 20 سال نیمه تمام  رها شده در سال 94 دوباره به راه افتاده است تصریح کرد: امسال 12 پروژه عمرانی آموزش و پرورش کلید می‌خورد.
 
وی اداره آموزش و پرورش به‌صورت هیئت امنایی را یک گام مثبت اعلام کرد و افزود: به‌منظور رسیدن به یک آموزش پرورش مطلوب، مدرن و تأثیرگذار گام‌های مثبتی برداشته شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن