تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821009316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برتری آتش ارتش سوریه بر خان طومان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
برتری آتش ارتش سوریه بر خان طومان




ارتش سوریه همچنان برتری آتش خود را بر منطقه خان طومان واقع در حومه جنوبی حلب حفظ کرده است.





خبرگزاری تسنیم: به گزارش شبکه خبری المیادین، ارتش سوریه همچنان برتری آتش خود بر منطقه خان طومان واقع در حومه جنوبی حلب را حفظ کرده است.

بر اساس این گزارش، در حملات هوایی ارتش سوریه به مواضع گروه‌های مسلح در خان طومان 60 تن از آنها کشته شدند.

همچنین یک فرمانده میدانی از اتاق عملیات نظامی در حلب واقع در شمال سوریه به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، در سوریه گفت که درگیری‌های شدید بین ارتش سوریه و همپمیانان آن با گروه‌های تروریستی در تمامی نقاط منطقه خان طومان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، گروه‌هایی تروریستی همچون جبهه النصره، احرار الشام، جند الاقصی، لواء الحق، الحزب الترکستانی، اجناد الشام و گروه‌هایی از چند روز پیش تحت حمایت ترکیه و عربستان آتش بس را نقض کردند؛ در حالی که ارتش سوریه و همپیمانان آن به آتش‌بس پایبندی کامل داشتند.

به گفته این منبع میدانی تروریست‌ها روی به ادعاهای گمراه کننده و فریب رسانه ای آورده‌اند و اخبار و تصاویری را پخش می‌کنند که به هیچ وجه صحت ندارد که این اخبار و تصاویر به ویژه در مورد تعداد اسرا و شهدا به کار گرفته شد.

این منبع میدانی تاکید کرد که منافع گروه‌های مسلحی که با هدایت عربستان و ترکیه با اجبار دور هم جمع شده‌اند، با هم در تضاد است و هرچند با مدیریت ترکیه و پول عربستان دور هم جمع شوند ولی باز به اختلافات گذشته خود باز خواهند گشت.






تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن