تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819805877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت خبرگزاری پانا درپوشش اخبار آموزش وپرورش/تاسیس موزه تعلیم و تربیت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دردیدارمدیر کل آموزش وپرورش آذربایجانشرقی بامدیر عامل خبرگزاری پانا مطرح شد ظرفیت خبرگزاری پانا درپوشش اخبار آموزش وپرورش/تاسیس موزه تعلیم و تربیت مدیر عامل خبرگزاری پانا در سفر یک روزه به آذربایجان شرقی با مدیر کل آموزش و پرورش استان دیدار و گفت و گو کرد.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت ساعت 13:12

خبرگزاری پانا+ظرفیت خبرگزاری پانا درپوشش اخبار آموزش وپرورش/تاسیس موزه تعلیم و تربیت

 به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمد کاظم دهقانی مدیر عامل خبرگزاری پانا، حمید رضا قلخانی دبیر سرویس استان ها و اعظم عابدینی مدیر آموزشی خبرگزاری پانا که برای شرکت در دوره آموزشی خبرنگاران تشکیلات به تبریز سفر کرده اند صبح امرو به اتفاق ناصر مقدم مدیر سازمان دانش آموزی استان در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان حضور یافته و با وی گفت و گو کردند.
محمدکاظم دهقانی در این دیدار گفت: خبرگزاری پانا دارای ظرفیت و پتانسیل های کافی برای پوشش اخبار آموزش و پرورش را است.  


وی بر یادگیری تاریخ آذربایجان و بومی سازی برخی آموزش ها در مدارس تاکید کرد افزود: تبریز که سابقه پاتختی را در کارنامه خود دارد یکی از افتخارات بزرگ برای ایران است.
مدیرعامل خبرگزاری پانا با تاکید بر این که دانش آموزان باید با رجال بومی منطقه خود آشنا شوند، تصریح کرد: یکی از سیاست های آموزش و پرورش این است که برخی دروس از حالت تمرکز خارج شوند و در اختیار استا ن ها قرار گیرد تا هر منطقه ای بسته به فرهنگ و تاریخ خود برای تربیت دانش آموزان اقدام کند.


جعفر پاشایی نیز در این دیدار از تاسیس موزه تعلیم و تربیت در استان خبر دادو گفت:در برخی از ستان ها این طرح اجرایی شده و در استان ما نیز مراحل اجرایی را پشت سر می گذارد.
وی گفت: بازدید دانش آموزان از این موزه در جریان برنامه های اردویی در معرفی شاخص های فرهنگی و تربیتی به نسل جدید نقش موثری خواهد داشت.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: استان ما دارای ظرفیت ها و قابلیت های خوبی در جذب گردشگر است که فرش و کفش چرمی تبریز از این جمله اند.
وی تصریح کرد: مردم آذربایجان شرقی خصوصا تبریز دارای فرهنگ غنی است و مردمان آن از خصوصیات مهمان نوازی و اعتقادات دینی برخوردارند.


پاشایی افزود: آذربایجان شرقی، کمترین میزان خود کشی در نسل جوان را داراست که علتش هم منابع عقیدتی محکم و تربیت درست خانوادهاست.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: ظرفیت های بالایی در وزارت آموزش و پروش برای اطلاع رسانی و رسانه ای کردن اخبار این حوزه وجود دارد که خبرگزاری پانا یکی از این ظرفیت هاست و معتقدم که هر هزینه ای در این حوزه به نوعی سرمایه گذاری است.
وی افزود: کارهای بزرگی در آموزش و پرورش صورت گرفته که به علت این که نمودی در بطن جامعه ندارد به آنها پرداخت نشده و اطلاع رسانی نشده است و لازم است که این اقدامات به اطلاع مردم رسانده شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن