تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802981065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 40 سانتیمتری دریاچه ارومیه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
افزایش 40 سانتیمتری دریاچه ارومیه




رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به بهبودی وضعیت دریاچه ارومیه گفت: سطح آب این دریاچه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 40 سانتیمتر افزایش داشته است و مساحت دریاچه 5 برابر شده است.





خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به بهبودی وضعیت دریاچه ارومیه گفت: سطح آب این دریاچه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 40 سانتیمتر افزایش داشته است و مساحت دریاچه 5 برابر شده است.

معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در اولین سمینار مشترک ایران و ژاپن، با عنوان «زنان، صلح و توسعه پایدار» که با همکاری معاونت آموزش و زنان خانواده ریاست جمهوری، دفتر اطلاعاتی سیاسی و بین‌المللی سیاست خارجه و همچنین بنیاد صلح ساساکاوای ژاپن صبح امروز برگزار شد، حضور یافت.

وی با ابراز خرسندی از اینکه با بارندگی‌های مناسب در شمال غرب کشور، وضعیت دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته بهبود یافته است، خاطرنشان کرد: علاوه بر بارندگی‌های خوب، تامین حق‌آبه دریاچه ارومیه، لایروبی و بازکردن مسیل‌های منتهی به دریاچه ارومیه و همچنین اصلاح الگوی کشت و تغییر شیوه‌های آبیاری در کشاورزی، امروز شاهد بهبود وضعیت دریاچه ارومیه هستیم.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: بعد از تصویب اهداف توسعه پایدار در سطح جهانی، به 5 هدف در این برنامه توجه ویژه‌ای صورت گرفت.

ابتکار در ادامه با اشاره به توجه دولت یازدهم به بحث محیط زیست گفت: از ابتدای دولت یازدهم دولت رویکرد جدی نسبت به محیط زیست داشته است و برنامه‌های خوبی برای بهبود شرایط محیط زیست و همچنین نقش زنان و حفاظت از محیط زیست دارد.

معاون رییس جمهور توجه به محیط زیست را یکی از راهبردهای دولت یازدهم دانست و افزود: علاوه بر تفاهم‌نامه خوبی که در این زمینه با معاونت ریاست جمهوری داریم، چند برنامه اجرایی موفق هم انجام داده‌ایم.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست یکی از این برنامه‌های موفق را توان‌افزایی زنان روستایی ساکن در محدوده دریاچه ارومیه دانست و گفت: این زنان با یک برنامه آموزشی توانستند در کشاورزی پایدار ایفای نقش کنند. این برنامه با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان محیط زیست انجام شده است و کارهای مثبتی در تغییر اقلیم اجرایی شده و موفق بوده است.

ابتکار ادامه داد: در این برنامه زنان روستایی آموزش دیده و در جهت توان‌افزایی آنها و جایگزینی کشاورزی پایدار اقدامات مهمی صورت گرفته است و همین امر به احیای دریاچه ارومیه نیز کمک کرده است.

وی با ابراز خرسندی از بهبود وضعیت دریاچه ارومیه گفت: حداقل 40 سانتیمتر به سطح آب دریاچه ارومیه اضافه شده است، نسبت به سال گذشته مساحت آن 5 برابر شده است و این امر تحقق وعده‌ای است که با لطف خدا بارش‌های باران و تلاش دولت و مردم محقق شده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: دولت علاوه بر وعده‌هایی که داده است، اقدامات عملی فراوانی هم داشته است و این روند ادامه خواهد داشت و ما در جهت توان‌افزایی زنان برای توسعه پایدار تلاش‌های زیادی را انجام داده‌ایم. این‌آموزش‌ها در جهت توانبخشی و حفظ محیط زیست بوده است.







تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن