تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813191110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو برابر شدن وام ودیعه مسکن دانشجویان متاهل


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دو برابر شدن وام ودیعه مسکن دانشجویان متاهل


رییس صندوق رفاه دانشجویان کشور از دو برابر شدن وام ودیعه مسکن دانشجویان متأهل خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ذوالفقار یزدان مهر در حاشیه برگزاری نشست معاونان  دانشجویی منطقه شش کشور که در پژوهشکده اسانس های طبیعی  دانشگاه کاشان برگزار شدگفت: وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در تهران هفت میلون و500 هزار تومان، در کلان شهرها شش میلیون تومان  و در شهرهای عادی چهار میلیون و 500  هزار تومان پرداخت می شد که قرار است این میزان وام دو برابر شود.
وی به افزایش  400 درصدی وام ویژه دانشجویان دکترا نسبت به سال قبل  اشاره کرد و  گفت: وام شهریه دانشجویان نیز 200 درصد بیشتر شد که با توجه به اینکه حدود  85 درصد دانشجویان ما شهریه پرداز هستند بخش زیادی از مشکلات دانشجویان مرتفع  شد.
رییس صندوق رفاه دانشجویان کشور افزود: طی تفاهم نامه ای که با بنیاد مستضعفان  داشتیم وام بنیاد علوی به هر دانشجوی مجرد در هر ترم مبلغ 600 و متاهل 800 هزار تومان پرداخت شد.
 وی اصلاح و تجهیز خوابگاه ها را از دیگر برنامه های صندوق رفاه دانشجویی اعلام کرد و گفت: با توجه به بحث رتبه بندی خوابگاه ها سعی بر این است که خوابگاه قطب 5 را که شرایط نامتناسبی برای اسکان دانشجو در آن حاکم است به رتبه 4 و 3 ارتقا دهیم.


یک شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن