تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 26 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811336376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عوامل برگزاری اردوی جهاد علمی بوشهر تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: به مناسبت هفته معلم؛
عوامل برگزاری اردوی جهاد علمی بوشهر تجلیل شدند

//بوشهر//


شناسهٔ خبر: 3618731 - شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
استانها > بوشهر

بوشهر - مراسم تقدیر از اساتید و دست اندرکاران اولین دوره از طرح اردوی جهاد علمی شهید یا علی مدد به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر ظهر شنبه در این آئین اظهار داشت: اردوهای جهادی یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی در کشور است که دستاوردهای خوبی داشته است و اردوی جهاد علمی نیز در این راستا شکل گرفت. رضا آذین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ورود بنیاد نخبگان به اردوهای جهادی اضافه کرد: در همین راستا اردوی جهاد علمی با نام مبارک شهید عرصه علم و فناوری استان بوشهر شهید یا علی مدد آغاز شد. وی با اشاره به اینکه شهید یا علی‌مدد دارای مدارج علمی بالا بوده و با داشتن مدرک مهندسی وارد جبهه جنگ شد، خاطرنشان کرد: شهید یا علی‌مدد از سرآمدان تحصیلی در استان بوشهر است که با هماهنگی بنیاد شهید اسم این اردو را به نام ایشان ثبت کردیم. رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر با اشاره به برگزاری هفت دوره اردوی جهادی، بیان کرد: این اردوها بازتاب رسانه‌ای بسیار خوبی نیز داشته است و در سطح کشور به صورت ویژه‌ای به این اردوها نگاه می‌شود. وی با اشاره به رضایت نسبی دانش‌آموزان حاضر در این اردوها، افزود: بهبود و اصلاح شرایط آموزشی را برای افزایش راندمان کلاس‌ها و بهبود وضعیت خروجی در دستور کار داریم.

برگزاری کلاس‌های تخصصی و ارتقای دانش رئیس خانه ریاضیات استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: تلاش ویژه ای داشتیم که آموزش‌های مناسب در اردوی جهاد علمی ارائه شود و امیدواریم خروجی این کلاس‌ها تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان باشد. طاهر یزدان‌پناه از آمادگی خانه ریاضیات بوشهر برای همکاری در آموزش دبیران خبر داد و اضافه کرد: باید با توجه به ظرفیت و امکانات موجود قدم برداریم تا در کنار کمیت، کیفیت نیز رعایت شود. وی با تاکید بر لزوم ایجاد انگیزه و اشتیاق در داوطلبان آموزشی برای گذارندن کلاس‌های تخصصی و ارتقای دانش، ادامه داد: استان بوشهر در حوزه علمی دارای استعدادها و ظرفیت های عظیم است. رئیس خانه ریاضیات استان بوشهر بیان کرد: هفته گذشته لیگ ریاضی را در مقطع متوسطه اول در استان بوشهر به پایان رساندیم و مقطع متوسطه دوم هم هفته نهایی خودش را پشت سر می‌گذارد.

لزوم ترویج فرهنگ جهاد علمی معاون امور عمرانی فرمانداری بوشهر نیز در این مراسم با تقدیر از برگزارکنندگان این اردوها اظهار داشت: این اردوها در موفقیت علمی دانش‌اموزان نقشی بسیار مهم و اساسی دارد و خدمات آموزشی مناسبی به دانش‌اموزان مناطق محروم ارائه می‌کند. مریم قربانی اضافه کرد: اردوی جهاد علمی شهید یا علی مدد به طور منظم هر دو هفته یکبار برای بچه‌های روستاهایی که از نظر برخی امکانات محروم هستند، برگزار شد و شاهد همکاری خوبی از سوی همه دستگاه‌های همکار بودیم. وی با اشاره به نقش مهم این اردوها در پیشرفت علمی و یادگیری دانش‌آموزان، افزود: معلمان در روزهای تعطیل به صورت رایگان برای اموزش دانش‌آموزان وقت می‌گذاشتند که جای تقدیر دارد. معاون امور عمرانی فرمانداری بوشهر با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ارائه توانمندی‌های علمی به مناطق محروم، خاطرنشان کرد: این اردوها دارای بازخوردهای بسیار مثبتی است که باید استمرار داشته باشد.

تخصیص اعتبار برای ارتقای علمی روستاها مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: برای دستیابی به توسعه و پیشرفت در جامعه باید عدالت فرهنگی و آموزشی محقق شود. زهره عالی‌نسب از همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در اجرای برنامه‌های علمی خبر داد و افزود: این کانون آماده همکاری و هدمات‌دهی در همه زمینه‌ها است. عبدپور معاون اداره کل امور روستایی استانداری بوشهر در این نشست گفت: ۱۲درصد از اعتبارات استان را اخیرا استاندار به ارتقای آموزش و پرورش و همچنین افزایش سطح کیفی و کمی آموزشی در روستاها اختصاص داده‌اند. معاون سابق سیاسی اجتماعی فرمانداری بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: پرسش‌گر بودن در تمام مراحل زندگی و گسترش افق دید در زندگی. یعنی در زندگی همیشه جایی برای پیشرفت و ترقی در نظر بگیریم و خود را به حال و گذشته محدود نکنیم. روحانی با تاکید بر لزوم تلاش برای پیشرفت علمی و دریافت آگاهی‌های موجود در جهان برای تربیت و آماده‌سازی نسلی پویا در آینده، اضافه کرد: سعی کنید کارها را برای تغییر و پیشرفت ریشه‌ای انجام دهید.


به گزارش خبرنگار مهر، در برگزاری اردوی جهاد علمی شهید یا علی مدد استان بوشهر، سازمان‌هایی چون فرمانداری شهرستان بوشهر، اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، بخشداری مرکزی بوشهر، سازمان بسیج سازندگی استان، پارک علم و فناوری خلیج فارس، خانه ریاضیات استان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با بنیاد نخبگان استان بوشهر همکاری داشتند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن