تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820756483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید نماینده ویژه رئیس جمهور از بیمارستان پاستور بم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بازدید نماینده ویژه رئیس جمهور از بیمارستان پاستور بم
نماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی كشور از بیمارستان آموزشی و درمانی پاستور بم بازدید كرد.
به گزارش نامه نیوز ، مسعود سلطانی فر، نماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی كشور از بیمارستان آموزشی و درمانی پاستور بم بازدید و از نزدیك مسایل و مشكلات این مركز درمانی را بررسی كرد.

معاون رئیس جمهور در حاشیه این بازدید از بیماران بستری شده در بخش های مختلف این بیمارستان از قبیل جراحی عمومی، اورژانس، داخلی، بستری مردان و غیره عیادت كرد.

سلطانی فر پس از شنیدن مشكلات بیمارستان پاستور بم از زبان مسئولان و بیماران بر حل مشكلات این مركز درمانی در آینده نزدیك تاكید كرد.

وی با اشاره به اینكه بیمارستان پاستور بم جوابگوی نیازهای درمانی مردم این شهرستان نیست، افزود: باید امكانات و تجهیزات این بیمارستان متناسب با نیازها توسعه یابد.

نماینده ویژه رئیس جمهور با بیان اینكه در بازدید امروز خود از بیمارستان پاستور بم با مشكلات این مركز درمانی آشنا شدم، خاطرنشان كرد: بدون شك گزارش وضعیت فعلی این بیمارستان را به اطلاع ریاست محترم جمهور و هیئت دولت خواهم رساند.



منبع: میزان


۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن