تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819232466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده حامی قالیباف در انتخابات 92: شهردار تهران فعلا برنامه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری ندارد/ لاریجانی رئیس مجلس دهم می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نماینده حامی قالیباف در انتخابات 92: شهردار تهران فعلا برنامه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری ندارد/ لاریجانی رئیس مجلس دهم می‌شود
نماینده مردم لنگرود معتقد است که ریاست جمهوری در ایران معمولا دو دوره ای است و حسن روحانی نیز با توجه به اقبال عمومی، پیروز انتخابات سال آینده خواهد بود.
مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس‌شورای اسلامی در گفت‌وگو با نامه‌نیوز؛  در خصوص اخبار شنیده شده مبنی بر آماده‌سازی محمدباقر قالیباف برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 گفت: تاکنون هیچ علائم و نشانه‌ای که نشان‌دهنده این موضوع باشد که آقای قالیباف می‌خواهند وارد عرصه انتخابات و فعالیت انتخاباتی شوند دیده نشده است.
 
وی ادامه داد: البته ورود ایشان به عرصه انتخابات بستگی به شرایط دارد و اگر شرایط را مناسب دیدند حتما وارد عرصه خواهند شد.

لاهوتی با اشاره به این موضوع که در این برهه اقبالی به سمت قالیباف نیست، خاطرنشان کرد: معمولا در کشور ما انتخابات ریاست‌جمهوری دو دوره‌ای است و اقبال و موفقیت به سمت آقای روحانی است و بر همین اساس و با توجه به عملکرد دولت حسن روحانی را رئیس‌جمهور سال 96 می‌دانم.
 
عضو کمیسیون تلفیق برنامه و بودجه با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس نیز گفت: مرحله دوم انتخابات نیز مانند دور اول در فضای آرام برگزار خواهد شد و علی لاریجانی را طبق تجمعی که ایجاد شده  رئیس‌مجلس دهم می‌دانم .

مهرداد لاهوتی با بیان اینکه دکتر عارف فعلا برنامه‌ی ندارند و منتظر مرحله دوم انتخابات و اعلام نتایج آن هستند،تصریح کرد: آقای عارف و تیم‌شان منتظر هستند ببینند چند کرسی دیگر مجلس دهم را بدست ‌می‎آورند.

وی ادامه داد: اکثر اصلاح‌طلبان معتدل در جبهه رهروان هستند. رهروان جمعی از افکار معتدل چه اصولگرایان معتدل و چه اصلاح طلبان معتدل را در خود جای داده است. تصورم این است که آقای عارف وارد فضای رقابت نشوند.

این نماینده مجلس با اشاره به کاندیداتوری عارف برای ریاست مجلس،گفت: من طبق اخباری که دارم می‌دانم ایشان نه برای ریاست و نه برای نواب رئیس‌مجلس ورود پیدا نخواهند کرد.  معتقدم ایشان نهایت فراکسیونی تحت عنوان فراکسیون تدبیر و امید را تشکیل دهند و ریاست آن را در دست بگیرند.






۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن