تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801182947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت نفت خام در بازار جهانی افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قیمت نفت خام در بازار جهانی افزایش یافت قیمت نفت خام در بازار جهانی روز سه شنبه تحت تاثیر كاهش تولید نفت در كانادا و نیجریه ، افزایش یافت.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ساعت 08:42

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا به نقل از خبرگزاری فرانسه از نیویورك ، قیمت نفت خام پایه بورس نیویورك (وست تگزاس اینترمدیت) برای تحویل در ماه ژوئن ، با 1.22 دلار افزایش به هربشكه 44.66 دلار رسید.
در لندن نیز بهای هر بشكه نفت خام برنت برای تحویل در ماه ژوییه با 1.89 دلار افزایش به 45.52 دلار رسید.
سرمایه گذاران نفتی روز سه شنبه به این نتیجه گیری رسیدند كه وقفه های ایجاد شده در منطقه شن های نفتی آلبرتا كانادا بر اثر آتش سوزی ، مدت بیشتری از انتظارات طول خواهد كشید هر چند كه خسارات جدی به تاسیسات این منطقه وارد نشده است.
«تیم ایوانز» تحلیلگر نفتی موسسه «سیتی فیوچرز» در این زمینه گفت: هر چند شركت های تولید كننده نفت تعدادی از كارگران خود را تا پایان هفته به محل كار باز می گردانند اما به اعتقاد ما احیای كامل تولید 2 تا 3 هفته به طول می انجامد.
در همین حال از نیجریه نیز خبر رسید كه تولید نفت این كشور به دلیل خرابكاری در خطوط لوله نفت به پایین ترین حد 22 سال اخیر رسیده است.
بنا بر اطلاعات «بلومبرگ» ، تولید نفت نیجریه كه بزرگترین تولیدكننده نفت در آفریقا است ، برای اولین بار از سال 1994 تا كنون به كمتر از 1.7 میلیون بشكه در روز رسیده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن