تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813198733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ به ادعای رگ زنی قاتل ستایش


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پاسخ به ادعای رگ زنی قاتل ستایش




دادستان عمومی و انقلاب ورامین در پاسخ به سوالی درباره اینکه در اینستاگرام قاتل ستایش هفت ماه پیش چهار پست گذاشته شده که مچ خونی دستش را نشان می‌دهد و گفته است به دلیل شکست عشقی خودکشی کرده است. این موضوع را بررسی کرده‌اید؟ گفت: بله؛ در ابتدای تحقیقات این موضوع را هم بررسی کردیم، ولی صحت نداشت.





باشگاه خبرنگاران جوان: 22 فروردین امسال، مردی همراه پسر 16 ساله اش به كلانتری خیرآباد مراجعه و اعلام كرد كه پسرش، دختر 6 ساله افغان همسایه شان را به خانه كشانده و به قتل رسانده است.

ماموران با گفته های این مرد، پسرش را به اتهام قتل بازداشت كردند و  مورد بازجویی قرار دادند تا مشخص شود، متهم پس از ارتكاب قتل، جسد را مورد اسیدپاشی قرار داده بود. اكنون با گذشت دو هفته از زمان وقوع حادثه، تحقیقات پلیس همچنان برای كشف سایر زوایای حادثه ادامه دارد.

مرادطلب دادستان عمومی و انقلاب ورامین در پاسخ به سوالی درباره اینکه در اینستاگرام قاتل ستایش هفت ماه پیش چهار پست گذاشته شده که مچ خونی دستش را نشان می‌دهد و گفته است به دلیل شکست عشقی خودکشی کرده است. این موضوع را بررسی کرده‌اید؟

بله؛ در ابتدای تحقیقات این موضوع را هم بررسی کردیم، ولی صحت نداشت. پزشکی قانونی جوشگاه مچ دست را مورد بررسی و آزمایش قرار داد ولی تا حالا رگ مچ دستش بریده نشده بود. این در حالی است که در ابتدا ادعای خودکشی داشت.

اصلا این اکانت اینستاگرامی که به‌شدت هم مورد ناسزای برخی افراد قرار گرفت، برای خودش بود؟
 
بله؛ همه عکس‌ها متعلق به خودش بود و توسط خودش هم اداره می‌شد، اما تحقیقات‌مان نشان داد تاکنون خودکشی نکرده است.







تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن