تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821016961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قراردادهای کاری سفید امضا خلاف قانون کار است‌


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قراردادهای کاری سفید امضا خلاف قانون کار است‌
مدیرکل اداره بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه طبق آخرین آمار پزشکی قانونی حوادث کار منجر به فوت در سال گذشته نسبت سال ۹۳، ۲۰ درصد کاهش داشت، گفت: ۱۱ هزار حادثه در محیط‌های کاری سال گذشته به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۵۸۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵ - 08 May 2016


مدیرکل اداره بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه طبق آخرین آمار پزشکی قانونی حوادث کار منجر به فوت در سال گذشته نسبت سال ۹۳، ۲۰ درصد کاهش داشت، گفت: ۱۱ هزار حادثه در محیط‌های کاری سال گذشته به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محمد اصابتی ظهر امروز در حاشیه نشست بهبود عملکرد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در زنجان به شدت یافتن حوادث ناشی از کار ساختمانی اشاره کرد و اظهار داشت: میزان حوادث ساختمانی در سال 92 به میزان 48 درصد افزایش یافته بود.

وی با اشاره به کاهش حوادث ناشی از کار ساختمانی در سال گذشته ابراز کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه‌های مرتبط میزان حوادث ناشی از کار از 48 درصد به 40 درصد کاهش یافت.

مدیرکل اداره بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تعداد کارفرمایان متخلف اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته بیش از 2 هزار کارفرما به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه انقعاد قراردادهای سفید امضا توسط کارفرمایان خلاف قانون کار است، تصریح کرد: در صورت مشاهده با کارفرمایان متخلف به طور جدی برخورد می‌شود.

اصابتی به تعداد کارگاه‌های فعال در کشور اشاره کرد و افزود: در مجموع 2 میلیون و 500 کارگاه مشمول قانون کار در کشور فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 430 هزار بازرسی ادواری از کارگاه‌های فعال انجام شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت کار هر 6 سال یکبار امکان بازرسی از یک واحد میسر می‌شود.

مدیرکل اداره بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه به منظور افزایش تعداد بازرسی‌های انجام شده باید مدیریت لازم اتخاذ شود، تصریح کرد: بازرسی از واحدهای بزرگ در اولویت قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ایجاد محیط ایمن، آموزش و نظارت سه رکن اصلی در حوزه کسب و کار است، یادآور شد: در صورت رعایت سه اصول یاد شده از سوی کارفرما از بروز حوادث احتمالی جلوگیری می‌شود.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن