تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818800825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطای هدیه نقدی به برترینهای کنکور


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
اعطای هدیه نقدی به برترینهای کنکور
اعطای هدیه نقدی به برترینهای کنکور مدیر آموزش و پرورش باوی گفت: دانش آموزان این شهرستان در صورت کسب رتبه برتر در کنکور سراسری، هدیه نقدی دریافت می کنتد.


به گزارش فرهنگ نیوز، مجید موحدیان ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به کسب رتبه چهار از لحاظ مشارکت مردم در سال تحصیلی ۹۵- ۹۴ اظهار کرد: مشارکت مردم در امر مدرسه سازی در سال گذشته افزایش ۲۰۰ درصدی داشته است و شهرستان باوی از بابت جذب اعتبارات در بین ۴۰ منطقه آموزشی استان خوزستان توانسته رکورد خوبی ثبت کند.وی افزود: بر اساس تجزیه و تحلیل امتحانات نوبت اول در استان، رتبه آموزشی آموزش و پرورش باوی در دوره متوسطه اول از رتبه ۱۶ به چهار ارتقا یافته و در امتحانات نهایی سوم نظری نیز چهار رتبه ارتقا داشته است.همچنین، در کنکور موفق به کسب رتبه هشت شده ایم.مدیر آموزش و پرورش باوی از امتیازات قائل شده برای پذیرفته شدگان در کنکور سراسری و دانشگاه های دولتی خبر داد و گفت: برای تشویق دانش آموزان قرار شده که به هر دانش آموزشی که رتبه کمتر از ۱۰۰ کسب کند، ۱۰ میلیون تومان کمک هزینه تعلق گیرد و به آنهایی که رتبه سه رقمی کسب کنند، پنج میلیون تومان اهدا شود.موحدیان تاکید کرد: بحث کیفیت تحصیلی تنها مسئله اداره آموزش و پرورش نیست و همه شهرستان باید برای بهبود شرایط تحصیلی و به ویژه آماده کردن دانش آموزان سال آخر برای کنکور همکاری کنند.

وی در پایان افزود: همایش های متعددی برای دانش آموزان برگزار شده و همکاران خیر آموزشی نیز وقت خود را در اختیار دانش آموزان مدارس شهری و روستایی قرار داده اند اما علی رغم همه اینها بهتر است استاتید مجرب بیشتری برای تدریس به منطقه دعوت کنیم.
 

منبع: مهر


95/2/20 - 14:39 - 2016-5-9 14:39:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن