تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818800477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطای هدیه نقدی به برترینهای کنکور/ کیفیت تحصیلی مورد توجه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیر آموزش و پرورش باوی خبر داد
اعطای هدیه نقدی به برترینهای کنکور/ کیفیت تحصیلی مورد توجه باشد

کنکور


شناسهٔ خبر: 3620738 - دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
استانها > خوزستان

اهواز - مدیر آموزش و پرورش باوی گفت: دانش آموزان این شهرستان در صورت کسب رتبه برتر در کنکور سراسری، هدیه نقدی دریافت می کنتد. به گزارش خبرنگار مهر، مجید موحدیان ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به کسب رتبه چهار از لحاظ مشارکت مردم در سال تحصیلی ۹۵- ۹۴ اظهار کرد: مشارکت مردم در امر مدرسه سازی در سال گذشته افزایش ۲۰۰ درصدی داشته است و شهرستان باوی از بابت جذب اعتبارات در بین ۴۰ منطقه آموزشی استان خوزستان توانسته رکورد خوبی ثبت کند.
وی افزود: بر اساس تجزیه و تحلیل امتحانات نوبت اول در استان، رتبه آموزشی آموزش و پرورش باوی در دوره متوسطه اول از رتبه ۱۶ به چهار ارتقا یافته و در امتحانات نهایی سوم نظری نیز چهار رتبه ارتقا داشته است.همچنین، در کنکور موفق به کسب رتبه هشت شده ایم.
مدیر آموزش و پرورش باوی از امتیازات قائل شده برای پذیرفته شدگان در کنکور سراسری و دانشگاه های دولتی خبر داد و گفت: برای تشویق دانش آموزان قرار شده که به هر دانش آموزشی که رتبه کمتر از ۱۰۰ کسب کند، ۱۰ میلیون تومان کمک هزینه تعلق گیرد و به آنهایی که رتبه سه رقمی کسب کنند، پنج میلیون تومان اهدا شود.
موحدیان تاکید کرد: بحث کیفیت تحصیلی تنها مسئله اداره آموزش و پرورش نیست و همه شهرستان باید برای بهبود شرایط تحصیلی و به ویژه آماده کردن دانش آموزان سال آخر برای کنکور همکاری کنند. وی در پایان افزود: همایش های متعددی برای دانش آموزان برگزار شده و همکاران خیر آموزشی نیز وقت خود را در اختیار دانش آموزان مدارس شهری و روستایی قرار داده اند اما علی رغم همه اینها بهتر است استاتید مجرب بیشتری برای تدریس به منطقه دعوت کنیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن