تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820119166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد علی لاریجانی از بی‌اخلاقی‌های رسانه‌ای درخصوص مرحوم حسین زاده


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: انتقاد علی لاریجانی از بی‌اخلاقی‌های رسانه‌ای درخصوص مرحوم حسین زاده

انتقاد علی لاریجانی از بی‌اخلاقی‌های رسانه‌ای درخصوص مرحوم حسین زاده


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم حسین زاده نماینده منتخب مردم مراغه و عجب شیر از سوی رسانه ها مورد جفا قرار گرفت و اقدام آنها بی اخلاقی بود.

تصویر اقدام رسانه ها در خصوص مرحوم حسین زاده بی اخلاقی بود
به گزارش آخرین نیوز به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی امروز (یکشنبه 19 اردیبهشت) در مراسم تشییع پیکر مرحوم محمدعلی حسین زاده، نماینده منتخب مراغه و عجب شیر اظهار داشت: لحظات بسیار دردناکی است چون یکی از یاران خوب را از دست داده ایم. مرحوم حسین زاده از افراد بسیار عزیز برای همه ما بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: نماینده منتخب مردم مراغه و عجب شیر از نیروهایی بود که از بطن مردم و خانواده ای مستضعف به خوبی مسیر ترقی را پیمود و تحصیلات خود را به نهایت رساند و قصد خیری برای خدمت به مردم داشت. رئیس نهاد قانونگذاری کشور ادامه داد: چند روز پیش مرحوم حسین زاده با من در خصوص موضوعی تماس برقرار کرد که بعد از شنیدن خبر درگذشت ایشان بسیار منقلب شدم. لاریجانی گفت: روزگار اینچنین است و از لحظه آینده خود خبر نداریم و خبر درگذشت مرحوم حسین زاده نیز همه ما را متأسف کرد. وی با بیان اینکه امام علی(ع) می فرمایند انسان ها در خواب هستند وقتی از دنیا می روند بیدار می شوند که این یک حقیقت است گفت: ما به واسطه اشتغالاتی که داریم فکر می کنیم بیدار هستیم ولی در واقع خوابیم. رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز مرحوم دکتر حسین زاده صحنه های واقعی تری را از این موضوع می بیند گفت: او مانده است و نیت خیرش برای کارهایی که می خواست انجام دهد. رئیس نهاد قانونگذاری کشور با بیان اینکه مرحوم حسین زاده مظلوم واقع شد و دیدیم چه کارهای نادرستی در رسانه های گروهی در خصوص ایشان انجام شد که واقعا جفا بود گفت: نماینده منتخب مراغه و عجب شیر فردی متدین بود ولی برخی رسانه ها در خصوص وی با بی انصافی کار کردند. وی افزود: نتیجه این بی اخلاقی ها دل همه را به درد آورده است و واقعا مرحوم حسین زاده در این چند وقت مظلوم واقع شد درصورتی که نیروی بسیار زحمت کشی بود. رئیس مجلس شورای اسلامی با آرزوی مغفرت برای مرحوم حسین زاده بیان کرد: دامنه تصادف آنقدر گسترده بود که خانواده ایشان را نیز در بر گرفت و من به نمایندگی از همه نمایندگان مجلس نهم و منتخبین مجلس دهم به خانواده ایشان تسلیت عرض می کنم.

یکشنبه, 19 ارديبهشت 1395 ساعت 16:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن