تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819239605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارقان مسلح 13 کیلو طلا دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
سارقان مسلح 13 کیلو طلا دستگیر شدند
سارقان مسلح 13 کیلو طلا دستگیر شدند فرمانده انتظامی شهرستان کلاله گفت: با تلاش ماموران انتظامی سارقان مسلح طلافروشی در شهرستان گالیکش پس از ۴ روز در استان سمنان دستگیر شدند.


به گزارش فرهنگ نیوز، سرهنگ رضا بهروزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاله اظهار داشت: 3 نفر سارق مسلح با 13 کیلو طلا و 2 قبضه سلاح جنگی در استان سمنان دستگیر شده‌اند.

 وی افزود: 4 سارق مسلح سه‌شنبه 14 اردیبهشت ماه پس از انجام سرقت مسلحانه از طلافروشی و ایجاد رعب و وحشت در شهر گالیکش با یک دستگاه خودروی سمند با پلاک مشخص از محل گریختند.

 فرمانده انتظامی شهرستان کلاله تصریح کرد: پس از فرار سارقان از محل سرقت، پلیس آنها را در مسیر شهرستان کلاله شناسایی کرده و اقدام به تعقیب و گریز پلیسی کرده‌اند اما سارقان با توجه به تاریکی هوا و استفاده از مسیر جنگلی و کشاورزی گریختند و پلیس موفق به دستگیری آن‌ها نشد.
 
بهروزی گفت: سارقان دستگیر شده 3 نفر بوده که یکی از آن‌ها که در اثر درگیری با نیروهای انتظامی فوت کرده و 3 نفر دیگر از آن‌ها به همراه طلاهای مسروقه دستگیر شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران


95/2/19 - 14:09 - 2016-5-8 14:09:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن