تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821070228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوریان و استراحت در دور نخست مسابقات ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سوریان و استراحت در دور نخست مسابقات ترکیه


حمید سوریان کشتی گیر وزن ۵۹ کیلوگرم کشورمان در آخرین مرحله رقابت های کشتی گزینشی المپیک در ترکیه روی باسکول رفت و در نخستین دور با قرعه استراحت مواجه شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از فدراسیون کشتی،‌ سوریان تنها نماینده ایران در آخرین مرحله رقابت های گزینشی بعداز ظهر پنجشنبه روی باسکول رفت که نتیجه وزن کشی به شرح زیر است:
در وزن 59 کیلوگرم که کار وزن کشی برای 24 کشتی گیر انجام شد، سوریان پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ایوان لیزاتوویچ از کرواسی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان اریک ویسز از آلمان و مانویلدیس آپوستولوس از یونان مبارزه می کند.
تنها نماینده ایران در ترکیه پس از گذر این مرحله در دیدار نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی گیران ایتالیا، رژیم صهیونیستی و دیمیترو تسیمبولاک اوکراینی و ماسائو تاکاهاشی کانادایی خواهد رفت.
کشتی گیران مطرح کشورهای گرجستان، آلمان، ترکیه، ارمنستان، بلغارستان و مجارستان در طرف دیگر جدول قرار دارند و تا دیدار فینال، مقابل سوریان روی تشک نمی روند.
سوریان دارنده هفت مدال طلای جهان و المپیک لندن برای استفاده از آخرین شانس کسب سهیمه المپیک در وزن 59 کیلوگرم به همراه سرمربی خود محمد بنا در استانبول ترکیه بسر می برد.
وی در رقابت های قهرمانی سال 2015 جهان در آمریکا، رقابت های گزینشی قاره آسیا در قزاقستان و همچینن رقابت های انتخابی کشتی در مغولستان موفق به کسب سهمیه در وزن 59 کیلوگرم نشده است.
رقابت های گزینشی استانبول آخرین فرصت سوریان برای کسب سهمیه در این وزن است که از فردا(جمعه) برگزار می شود.
تیم ملی کشتی فرنگی تاکنون در وزن های 66، 75، 85، 98 و 130 کیلوگرم پنج سهمیه المپیک کسب کرده و در صورتیکه سوریان بتواند سهمیه وزن 59 کیلوگرم را کسب کند، تیم ملی برای اولین بار از المپیک 1964 توکیو با سهمیه کامل عازم ریو خواهد شد.
آخرین مرحله رقابت های گزینشی کشتی المپیک ریو با شرکت 600 کشتی گیر از 85 کشور، روزهای 17 تا 19 اردیبهشت ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود.
دو نفر برتر این رقابت ها (فینالیست ها) که در سطح جهانی برگزار می‌شود، راهی رقابت های المپیک ریو می شوند.
بازی های المپیک 2016، از 15 تا 31 مرداد ماه در شهر بندری ریودوژانیرو برزیل برگزار می شود.


پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن