تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819916498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الحیات: انتقاد شدید ایران از مقتدی صدر در روز سفر او به تهران


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: الحیات: انتقاد شدید ایران از مقتدی صدر در روز سفر او به تهران
محمد البياتي از سران «حشد شعبی»، ديروز در بيانيه اي گفت: "شعارهاي برخي از تظاهر كنندگان علیه ایران از طرف بعثی ها انجام شده است و نمي توان شعار شرافتمندان را كه مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل است را با شعارهايي عليه ايران، عوض كرد".
به گزارش نامه نیوز؛ الحیات نوشت: ايران از دولت عراق به رياست حيدر العبادي حمایت کرد و به شدت از مقتدي صدر كه در روز گذشته به تهران سفر كرد انتقاد کرد.

این نشریه عرب زبان در ادامه آورده است: علي اكبر "اتفاقات اخير در عراق" را محكوم كرد و گفت: "اين مساله در هر نقطه اي كه باشد غير قانوني است، و نمي تواند حمايت شهروندان را با خود همراه كند".

وی افزود: عراق قطعا در برخورد با هر گروهي كه قصد سرپيچي كردن از قانون دارد، سهل انگاري نخواهد كرد". اين يك اشاره روشن به جنبش صدر و رهبر آن است.

رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي ويديويي از معترضان در منطقه الخضرا را دست به دست كردند كه در آن معترضان شعارهایی علیه تهران و بدان معنا كه آن ها از دستورات صدر اطاعت مي كنند نه ایران، منتشر کردند.

ولايتي گفت: "مردم عراق در برابر هر نوع هرج و مرجي كه امنيت را مورد هدف قرار مي دهد، ايستادگي خواهند كرد".

سخنگوي وزارت امور خارجه نیز "احزاب عراق را به حفظ آرامش، و تلاش براي ارائه راه حلی مناسب از طريق گفتگو و تفاهم سياسي براي بحراني كه بغداد در آن به سر مي برد" فراخواند.

سازمان "بدر" در بغداد به رهبري هادي العامري، و تعدادي از رهبران "جمعيت مردمي" شعارها عليه ايران را محكوم كردند. محمد البياتي از سران «حشد شعبی»، ديروز در بيانيه اي گفت: "شعارهاي برخي از تظاهر كنندگان علیه ایران از طرف بعثی ها انجام شده است و نمي توان شعار شرافتمندان را كه مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل است را با شعارهايي عليه ايران، عوض كرد". او افزود: "يورش بر پارلمان به اين صورت اسفناك پس از بيانيه مقتدي صدر، عراق را در معرض فاجعه اي قرار خواهد داد كه عواقب آن نامشخص است". وي افزود: "ما با چشمان خود حمايت ايران، براي مبارزه با داعش را مشاهده كرديم، پس ای تظاهر كنندگان بدانید که تفاوت کجاست، بنابراين بايد دسيسه را درك كنيد و بدانيد چه كسي شما را وارد اين بازي مخرب كرده است".

منبع: انتخاب


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن