تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803264133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست اضطرای شورای امنیت سازمان ملل درباره بحران حلب


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نشست اضطرای شورای امنیت سازمان ملل درباره بحران حلب


در حالیکه فعال شدن تروریست ها در جبهه حلب، تلاش های بین المللی برای حل بحران سوریه را تهدید می کند؛ شورای امنیت سازمان ملل هم امروز در نشستی اضطراری بحران شهر حلب را بررسی می‌کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با وجود تلاش برای ادامه مذاکرات صلح در سوریه، تروریستها در تازه ترین جنایات خود با حمله به حلب و بیمارستان الضبیط شمار زیادی از زنان و کودکان سوری را به خاک و خون کشیدند.
حملات تروریست ها علیه شهروندان سوری به ویژه در اماکن عمومی و حتی بیمارستانها پس از سفر اوباما به عربستان شدت گرفته است.
 معاون وزارت امورخارجه کشورمان به مسکو رفته تا با مقامات روسی رایزنی کند.
امیر عبدالهیان قرار است با میخاییل باگدانف نماینده پوتین در امور سوریه و معاون وزیر خارجه روسیه آخرین تحولات منطقه و سوریه را بررسی کند.
شورای امنیت سازمان ملل هم قرار است امشب تشکیل جلسه دهد.
یکی از شهروندان سوری گفت:" بیمارستان الضبیط فقط مورد استفاده زنان و زایشگاه است. بیمارانی که در این بیمارستان بودند زنان باردار یا زنان در حال وضع حمل بودند. تکه های بدن های زنان، نوزادان، غیر نظامیان و زنانی که در صف انتظار بودند تا وضع حمل کنند در بیمارستان پراکنده بود."
یکی از زنان هم گفت:" کودکان را هدف قرار دادند. موشکی را به بیمارستان الضبیط شلیک کردند. اینجا بیمارستان زنان است. خدا به تروریستها خیر ندهد."
نقض آتش بس و عمق جنایات تروریستها در دومین شهر بزرگ سوریه، حلب، که طی آن بیش از 120 شهروند سوری شهید و زخمی شدند، حامیان تروریست های مدعی حقوق بشر را مجبور به موضع گیری کرد.
وزیر امور خارجه آمریکا اذعان کرد شلیک موشکها به بیمارستان الضبیط در حلب از مناطق تحت سیطره تروریست ها صورت گرفته است. کری در عین حال تلویحا تهدید کرده آمریکا اجازه حل بحران سوریه را نمی دهد .
جان کری وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد:" تا زمانی که بشار اسد در قدرت باشد نمی توان به بحران در سوریه پایان داد. مخالفان دست از مبارزه بر نمی دارند، درگیری ها ادامه خواهد داشت و ثبات و صلحی بلند مدت برای سوریه میسر نخواهد بود. ما این را به صورت روشن به روسها و ایرانی ها گفته ایم. "
وزیر خارجه روسیه در دیدار فرستاده سازمان ملل، گروه‌های تروریستی جیش‌الاسلام و احرارالشام و هیئت وابسته به عربستان را عامل نقض آتش بس و مانع سر راه مذاکرات برشمرد. لاوروف ابراز میدواری کرد آتش بس در حلب تاچند ساعت آینده برقرار شود.
لاورف وزیر خارجه روسیه هم گفت:" برای تقویت آتش بس، تروریست های داعش و النصره باید سرزمین های اشغال کرده را ترک کنند. ما از واشنگتن می خواهیم بر شورشیان اعمال فشار کند.  آنهایی که خود را مخالف میانه رو می دانند باید بدون هیچ پیش شرطی از گروه های تروریستی و به ویژه از النصره فاصله بگیرند. مرز سوریه و ترکیه برای جلوگیری از رسیدن حمایت های لجستیکی از گروههای شبه نظامی باید بسته شود."
مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهور سوریه هم سانسور خبری جنایات تروریستها در سوریه از سوی رسانه های غرب و ترکیه را عامل دور کردن نگاه ها و افکار عمومی از این جنایتکاران دانست.
نماینده بشار اسد با زخمی های حملات تروریستها در تعدادی از بیمارستانهای حلب ملاقات و از تعدادی از محله‌های این شهر که از صبح دیروز آماج حملات گروههای تروریستی بود، دیدن کرد.
هلال الهلال معاون دبیر کل حزب بعث سوریه هم گفت:" جنایات شبکه های تروریستی بر عزم و اراده سوری ها تأثیری نخواهد داشت. ما امروز شاهد جنایات سازمان یافته باندهای جنایتکار و تبهکار بودیم که زیرساختها را نابود و به غیر نظامیان بی دفاع حمله می کنند. بیشتر زخمی هایی که در بیمارستانها ملاقات کردیم کودکان بودند. جای تأسف دارد که نخستین شهید دیروز نوزادی بیست و هفت روزه بود."
 


چهار شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن