تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820468350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنبه های روانی-اجتماعی امنیت در معماری بررسی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: کرسی ترویجی جنبه های روانی-اجتماعی امنیت در معماری؛ مقایسه تطبیقی بین معماری اسلامی و معاصر برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری شبستان به همت مرکز تبادلات علمی-پژوهشی حوزه علمیه قم و دانشگاه تهران با همکاری معاونت آزاداندیشی دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، کرسی ترویجی «جنبه های روانی-اجتماعی امنیت در معماری؛ مقایسه تطبیقی بین معماری اسلامی و معاصر» برگزار می شود. بنا بر این گزارش، این نشست ساعت 30 و 11 دقیقه فردا چهارشنبه، 15 اردیبهشت ماه با سخنرانی هانیه سادات اخوت و منیژه فیروزی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران و نقادی جابر دانش، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و محمد میره ای، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران برگزار می شود. گفتنی است، علاقه مندان برای حضور در این کرسی می توانند به پردیس فارابی به نشانی قم، بلوار دانشگاه، سازمان مرکزی، طبقه دوم، تالار شهید مطهری مراجعه کنند. الگوی پیشرفت پیش از هر چیز به سیاست جمعیتیِ موسی بن جعفر(ع) نیاز دارد خبرگزاری شبستان: باید با تاسی به حضرت موسی بن جعفر(ع) سیاست ازدیاد نسل را البته با برنامه ریزی دقیق و راهبردی در پیش بگیریم و بدانیم برای تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نیازمند عنصر مهمی به نام جمعیت فعال، متفکر و صاحب اندیشه هستیم.
[ مشاهده متن کامل خبر جنبه های روانی-اجتماعی امنیت در معماری بررسی می شود در خبرگزاری شبستان ]


سه شنبه ، ۱۴اردیبهشت۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن