تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819832698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وصیت نامه امام راحل (ره) از منابع غنی فرهنگی برای تبیین انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وصیت نامه امام راحل (ره) از منابع غنی فرهنگی برای تبیین انقلاب است معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدكاووس با تاكید بر ضرورت تبیین ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی برای اقشار مختلف مردم بویژه نسل جوان، از وصیت نامه امام راحل (ره) به عنوان منبع غنی فرهنگی دراین خصوص نام برد.
۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ساعت 21:11

خبرگزاری پانا+

به گزارش پاناازگلستان؛مهندس محمد حمیدی درنشست كارگروه فرهنگی اجتماعی این شهرستان كه با موضوع بررسی عملكرد كمیته های اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان، بزرگداشت سوم خرداد، سالگرد ارتحال امام و 15 خرداد برگزار شد، گفت: مناسبت های ملی و مذهبی بهترین فرصت برای تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب به جامعه هستند. وی، بقای انقلاب اسلامی را به زنده نگه داشتن مناسبت های آن دانست و افزود: با برگزاری باشكوه مناسبت های ملی و مذهبی ضمن یادآوری مناسبت ها و جلوگیری از فراموشی آن، می توان در فرهنگ سازی عوامل رخداد این وقایع به جامعه بالاخص نسل جوان اطلاع رسانی كرد.
مهندس حمیدی، وصیت نامه حضرت امام راحل و ویژگی های شخصیتی بنیانگذار جمهوری اسلامی را منبع غنی فرهنگی برای تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان دانست و پیشنهاد كرد، مسابقه ای فرهنگی از وصیت نامه ایشان در ایام ارتحال و قیام 15 خرداد بین كاركنان ادارات و نهادها و مدارس و دانشگاه ها برگزار شود.
وی همچنین برلزوم همكاری ادارات و نهادهای گنبدكاووس در اعزام كاروان سالگرد ارتحال امام و برگزاری مراسم متمركز بزرگداشت رحلت ایشان و قیام 15 خرداد در این شهرستان تاكید كرد و گفت: امسال 25 دستگاه اتوبوس با جمعیت تقریبی یك هزار نفر زائر از گنبدكاووس به مرقد امام راحل اعزام می شود.
فرماندار ویژه گنبدكاووس باگرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، این رخداد مهم را در اثبات توانمندی های نظامی رزمندگان اسلام به دشمنان موثر دانست و خاطرنشان كرد: دلاوری های رزمندگان در آزادسازی خرمشهر و دوران دفاع مقدس باید برای نسل جوان تبیین شود زیرا امروز استكبار جهانی با ایجاد تفرقه و جنگ بین مسلمانان به دنبال تضعیف امت اسلامی است.
حمیدی گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر داستان یا رویا نیست بلكه نمایشی از دلاوری های رزمندگان اسلام درمقابله با دشمنان بود كه باید ابعاد مختلف آن برای نسل جوان تبیین شود.
وی همچنین برلزوم تلاش بیشتر كمیته های شهرستانی اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در مستندسازی فعالیت های مرتبط با این رخداد مهم كه قرار است آذرماه امسال برگزار شود، تاكید كرد و مقرر شد درجلسه ای تخصصی، عملكرد كمیته ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.
فرماندار ویژه گنبدكاووس به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی این شهرستان كه قرار است جمعه هفته جاری برگزار شود، اشاره كرد و گفت: برای برگزاری این همایش فرهنگی و ورزشی 600 هزار برگ بلیط چاپ و درسطح استان گلستان توزیع شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدكاووس نیز در این نشست باتسلیت ایام شهادت امام موسی كاظم(ع)، برگزاری ایام سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد را از جمله ارزش های نظام دانست و برلزوم همكاری و تعامل همه دستگاه ها و ادارات شهرستان دربرگزاری این مناسبت ها تاكید كرد.
حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی از حضور پرشور مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام به عنوان تجدید میثاق ملت با آرمان های امام راحل نام برد و گفت: هرچه حضور در این مراسم كه بازتاب بین المللی دارد، پرشورتر باشد، علاوه بر تقویت نظام، دلبستگی مردم به نظام جمهوری اسلامی را به نمایش می گذارد.
حجت الاسلام و المسلمین علی بیات، مسئول دفتر امام جمعه گنبدكاووس نیز دراین نشست با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و تبریك هفته معلم و روز كارگر، برگزاری باشكوه مناسبت های ملی و مذهبی را با حضور اقشار مختلف مردم مهم دانست و گفت: قبل از برگزاری مراسم ها باید اطلاع رسانی زیادی در سطح شهرستان انجام شود.
دراین نشست نماینده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدكاووس نیز با گرامیداشت مناسب ها به تشریح برنامه های پیش بینی شده درایام سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره كرد و گفت: فضا سازی و تزئین شهری، نواختن مارش آزادسازی خرمشهر، برگزارس صبحگاه مشترك نیروهای مسلح در پادگان ارتش، برپایی ایستگاه صلواتی توسط اتاق اصناف، تجلیل از رزمندگان شركت كننده در عملیات بیت المقدس و آزادسازی و دیدار با خانواده معظم شاهد ازجمله این برنامه ها می باشد. وصیت نامه امام راحل (ره) از منابع غنی فرهنگی برای تبیین انقلاب است













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن