تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819470594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار جعفری: سپاه سالانه 5500 ‌واحد مسکونی احداث می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: سردار جعفری: سپاه سالانه 5500 ‌واحد مسکونی احداث می‌کند
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه برای محرومیت‌زدایی ازمناطق محروم درسراسرکشور وارد این طرح مشترک با کمیته امداد خمینی(ره) شده است گفت: سالانه 5500 ‌واحد مسکونی با امکانات سپاه و حضور جهادی بسیجیان احداث می‌شود.


به گزارش سپاه نیوز، سردارسرلشکرمحمدعلی جعفری درآیین کلنگ‌زنی احداث بیش از20هزار واحد مسکونی در روستای خضیریه کارون خوزستان درجمع مردم اظهارکرد: دراین طرح که با هدف ایجاد 20 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور اجرایی می‌شود سالانه بیش از 5 هزار و 500 واحد مسکونی برای محرومان ساخته می‌شود.


وی اظهارکرد: این طرح حاصل همکاری سازمان بسیج مستضعفین سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) است و واحدهای ساخته شده به مردم مناطق محروم و مددجویان کمیته امداد تحویل می‌شو‌د.


فرمانده کل سپاه با اشاره به آغاز این طرح درخوزستان گفت: روستای خضیریه در شهرستان کارون که روستایی محروم است برای آغاز این پروژه انتخاب شده و با اقدام جهادی بسیجیان به‌زودی کار ساخت واحدهای مسکونی آغاز می‌شود.


سرلشکرجعفری افزود: واحدهای تولیدی در این پروژه با نازل‌ترین قیمت و البته با همت والای بسیجیان جهادی احداث می‌شوند.


وی به محرومیت‌های شهرستان کارون نزدیک کلانشهراهواز اشاره کرد و گفت: روستاهای محروم زیادی در این شهر وجود دارد که باید به‌زودی به آنها خدمات‌رسانی شود لذا سپاه پاسداران برای رفع محرومیت از این منطقه پیشگام شده است.


فرمانده سپاه با بیان اینکه امکانات اولیه طرح توسط سپاه تأمین می‌شود افزود:با حضور منابع انسانی بسیج و جهادگران در این پروژه واحدهای مسکونی ارزان‌قیمت ساخته خواهند شد تا هدیه انقلاب به مردم محروم باشد.


مدت اجرای این پروژه که 615 واحد مسکونی آن درسال جاری به استان خوزستان تعلق دارد کمتر از یک سال می‌باشد و بسیج سازندگی مسئولیت ساخت این واحدهای مسکونی را در مناطق محروم سراسر کشور برعهده خواهد داشت.


تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 02 May 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن