تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820796854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حریق منزل مسکونی در پادادشهر اهواز


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


حریق منزل مسکونی در پادادشهر اهواز استان‌ها > خوزستان - مهر نوشت : مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از حریق منزل مسکونی در منطقه پادادشهر اهواز و مصدوم شدن یک زن در این حادثه خبر داد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: شب گذشته ساعت ۲۲ و ۱۴ دقیقه با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق در منزل مسکونی واقع در پادادشهر داده شد.
وی افزود: آتش نشانان در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از دو خودروی اطفای حریق در محل حادثه حاضر و سریعا عملیات اطفا را آغاز کردند. آتش نشانان با قرار دادن دستگاه مکنده هوا دود ناشی از حریق را به خارج از منزل هدایت و برای خاموش کردن آتش به داخل خانه وارد شدند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: این عملیات حدود یک ساعت به طول انجامید و حریق اطفا شد. آتش نشانان از سرایت حریق به منازل همجوار جلوگیری و زن ساکن در منزل را که دچار مصدومیت شده بود زنده از خانه خارج کردند.
حق شناس در ارتباط با علت حادثه گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان اتصالی برق دستگاه خنک کننده اعلام شد که حریق حادث شده موجب خسارت به بخشی از اثاثیه درون منزل شد.



دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 - 18:33:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن