تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803140672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از سقوط مرگبار دختر نوجوان تا مرگ مشکوک مشاور فدراسیون بوکس


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: از سقوط مرگبار دختر نوجوان تا مرگ مشکوک مشاور فدراسیون بوکس
رونده مرگ مشكوك دو دختر و دو مرد جوان كه در جريان حادثه‌هاي جداگانه به كام مرگ رفته‌اند، در حال بررسي است.
پرونده مرگ مشكوك دو دختر و دو مرد جوان كه در جريان حادثه‌هاي جداگانه به كام مرگ رفته‌اند، در حال بررسي است.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 14 روز شنبه 11 ارديبهشت ماه بود كه مأموران كلانتري 128 تهران‌نو از مرگ مشكوك دختر نوجواني در حوالي كلانتري با خبر و راهي محل شدند. مأموران پليس در نخستين گام با جسد خونين دختر 17 ساله‌اي به نام مهتاب داخل حياط ساختمان چند طبقه‌اي روبه‌رو شدند كه حكايت از آن داشت وي بر اثر سقوط از ارتفاع فوت كرده است. بررسي‌ها نشان داد لحظاتي قبل مهتاب از بالكن اتاقش در طبقه چهارم ساختمان به پايين سقوط كرده است. يكي از همسايه‌ها گفت: داخل خانه‌مان بودم كه صداي هولناكي به گوشم رسيد.
وقتي به داخل حياط نگاه كردم با صحنه دلخراشي روبه‌رو شدم و ديدم دختر همسايه روي زمين افتاده است . بعد مادر مهتاب را ديدم كه بربالين دخترش حاضر شد و در حالي كه شيون مي‌كرد، بيهوش شد. مأموران پليس در ادامه تحقيقات دريافتند كه دختر فوت شده لحظه حادثه همراه مادر و برادر 12 ساله‌اش در خانه بوده است. همچنين بررسي‌ها نشان داد، محل حادثه داراي دوربين مداربسته است. بنابراين مأموران پليس فيلم دوربين را مورد بازبيني قرار دادند. دوربين لحظه حادثه نشان مي‌داد كه مهتاب قصد داشته از بالكن اتاقش از طريق پنجره وارد اتاق بغلي شود كه ناگهان دستش سر خورده و به داخل حياط سقوط كرده است. همچنين در بررسي‌هاي بعدي مشخص شد ثانيه‌هايي قبل از حادثه دوربين تصوير پسر جواني را شكار كرده كه سراسيمه از ساختمان خارج شده و دقايقي پس از حادثه دوباره به محل بازگشته است. مأموران به پسر جوان مشكوك شدند و وي را بازداشت كردند. او مدعي شد از بستگان نزديك دختر فوت شده است و لحظاتي قبل از حادثه براي انجام كاري در خانه آنها بوده است و با مادر او حرف مي‌زده است و وقتي از خانه آنها خارج شده متوجه حادثه شده و دوباره به خانه آنها برگشته است. به دستور قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل، جسد به پزشكي قانوني منتقل شد و تحقيقات بيشتر ادامه دارد.

مرگ مشكوك مشاور قبلي رئيس فدراسيون بوكس
در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، مأموران كلانتري 102 پاسداران مرگ مشكوك مرد 44 ساله‌اي را در خانه‌اش كه گفته مي‌شد‌ رئيس فدراسيون بوكس كشور است، به قاضي مدير روستا اطلاع دادند. بررسي‌هاي تيم جنايي نشان داد مرد 44 ساله، رئيس فدراسيون نيست.  بنابراين قرار شد مأموران كلانتري تحقيق بيشتري درباره اين حادثه انجام دهند. مأموران در تحقيقات بعدي اعلام كردند مرد فوت شده يكي از مديران بوكس به نام حسين است. بنابراين تيمي از كارآگاهان جنايي به دستور قاضي مدير روستا براي تحقيقات وارد عمل شدند. تيم جنايي در نخستين گام در محل حادثه با مردي به نام حسين روبه‌رو شد كه گفته شده بود، وي به طرز مرموزي فوت كرده است. بررسي‌ها نشان داد مرد فوت شده جلال رنجبر، مشاور سابق رئيس فدراسيون بوكس كشور است كه به طرز مرموزي در خانه مجردي‌اش فوت كرده است.
 همچنين مشخص شد مرگ وي را حسين به مأموران پليس اطلاع داده است. بررسي‌ها حكايت از آن داشت جلال هنگام مرگ از دهانش كف بيرون آمده است كه بر اساس معاينات اوليه پزشكي قانوني در محل حادثه وي به احتمال زياد بر اثر مسموميت دارويي فوت كرده است. همزمان با ادامه تحقيقات، جسد جلال براي مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد.

 مرگ مشكوك دختر 23 ساله در خانه‌شان
همچنين در اين روز، مرگ مشكوك دختر 23 ساله‌اي از سوي مأموران كلانتري سليمانيه به قاضي مدير روستا گزارش شد. بررسي‌ها نشان داد، مادر دختر جوان وقتي براي بيدار كردن وي به اتاقش مي‌رود، با جسد بي‌جان او روبه‌رو مي‌شود و موضوع را به مأموران پليس خبر مي‌دهد. مادر دختر فوت شده گفت: دخترم بيماري نداشت. شب گذشته چندين بار با فردي كه از او 10 ميليون تومان طلب داشت، تلفني حرف زد.  دخترم پشت تلفن اصرار مي‌كرد كه طرف مقابل طلبش را بپردازد، اما از حرف‌هاي او معلوم بود كه وي براي پرداخت بدهي‌اش بهانه مي‌آورد به طوري كه دخترم چندين بار عصباني شد و به وي پرخاشگري كرد. پس از اين من به اتاقم رفتم و خوابيدم. صبح كه بيدار شدم احتمال دادم دخترم دير وقت خوابيده و به همين دليل بيدارش نكردم، اما وقتي متوجه شدم كه خيلي از ساعت بيدارشدنش گذشته است به سراغش رفتم و متوجه شدم فوت كرده است. مأموران در ادامه بررسي‌ها از اتاق دختر جوان دو بسته خالي قرص ترامادول پيدا كردند كه نشان مي‌داد قرص‌هاي داخل آن مصرف شده است. جسد دختر جوان براي مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاد شد.

حلق آويزي مرد ميانسال از پل عابر
در حادثه ديگر ساعت 17 و 30 دقيقه روز شنبه مأموران كلانتري گاندي مرگ مرد ميانسالي را به قاضي مدير روستا اطلاع دادند كه با حلق آويز كردن خود از بالاي پل عابر خيابان ميرداماد در شمال پايتخت به زندگي‌اش پايان داده بود. بررسي‌ها نشان داد مرد 65 ساله لحظاتي قبل طناب آبي رنگي به گردنش آويخته و سر ديگر طناب را به ميله آهني پل عابر گره زده و ناگهان خودش را به پايين پرتاب كرده است.
يكي از شاهدان گفت: لحظه حادثه متوجه مردي روي پل عابر بودم كه با خونسردي در حال گره زدن طنابي به ميله پل بود.  او بعد از گره زدن حلقه ديگر طناب را به گردنش انداخت و ناگهان فرياد بلندي كشيد و خودش را به پايين پرتاب كرد و از روي پل آويزان شد. تحقيقات درباره اين حادثه ادامه دارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن